AMG potwierdziło przed kilkoma dniami, że kończy pogoń za mocą i kolejne modele zakładu będą zawdzięczać swe osiągi przede wszystkim zmniejszonej masie i maksymalnemu wykorzystaniu podzespołów. Renntech widzi przyszłość inaczej. Zupełnie inaczej.
Najnowsze dzieło tunera skupiającego się od 1978 roku na autach Mercedesa to rocznicowy SLR. Z okazji 20-lecia działalności amerykański zakład pod dowodzeniem Hartmuta Feyhla wydelegował na front supercoupe o wymownym oznaczeniu 777.
SLR zostanie wyposażony w dopracowany w każdym szczególe body kit poprawiający przepływ powietrza i siły dociskowe, kompletnie zmodyfikowanie zawieszenie, nowy dyferencjał o ograniczonym poślizgu, nowe felgi i opony oraz gruntownie zrewidowany silnik, którego moc podniesiono do 788 KM (777 hp). Wszystko to, aby swobodnie przekraczać 340 km/h.
Pierwszy egzemplarz 777 jest właśnie budowany. Premiera modelu nastąpi już wiosną, a produkcja będzie limitowana do 20 egzemplarzy.
17.01.2009, źródło/zdjęcia: renntechmercedes.blogspot.com
Zobacz wcześniejsze wiadomości