
KTM X-Bow R - Wystrzałowy typ
Inżynierowie austriackiego KTM-Sportcar pracują intensywnie nad udoskonaloną wersją swojej maszynki do mielenia asfaltu, która ma pojawić się na rynku w przyszłym roku. Mowa oczywiście o kolejnej ewolucji atletycznego roadstera X-Bow. Tym razem producent stawia w pierwszej kolejności na moc, czego efektem będzie X-Bow R.
Zwykły X-Bow w każdej z czterech dostępnych wersji (Street, ClubSport, SuperLight, GT4) i liniowanej ROC korzysta z silnika 2.0 TFSI produkcji Audi, który przy masie auta w zależności od wersji sięgającej 785-825 kg, rozwija 240 KM. X-Bow R będzie używał 300-konnej jednostki prosto z Audi A3.

Nowe wcielenie karbonowej zabawki ma ważyć około 795 kilogramów i występować w dwóch wersjach. Pierwszą będzie dopuszczony do zwykłego ruchu ulicznego X-Bow R Sport, drugą przygotowany na tor pakiet Race. W obu mają znaleźć się zaprojektowane od postaw części, które znacząco wpłynął na osiągi auta.

Od chwili debiutu w 2008 roku X-Bow znalazł blisko 500 nabywców. Auto sprzedawane jest w Europie przez 50 partnerskich salonów i sprowadzane do innych krajów przez 10 importerów. Podstawowy model Street bez podatków i dodatków wyceniono na 53 tysiące euro, a najdroższy GT4 na ponad 87k euro (aktualnie odpowiednio 225 i 345 tysięcy PLN).
Źródło/zdjęcia: ktm-x-bow.com KTM X-Bow R na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum