Audi S7 Sportback - Większe wyrafinowanie
Najbardziej stylowa limuzyna w palecie Audi, czyli liczący prawie pięć metrów długości model A7 Sportback, przechodzi kurację odmładzającą. Kolejnych klientów mają przyciągać nowe konfiguracje silników, nowe skrzynie biegów, nowe oświetlenie zewnętrze i nowy system informacyjno-multimedialny. Na koneserów gatunku czeka też mocniejsze S7.
A7 Sportback zmieni się w tym roku w rejonie zderzaków, grilla, felg w rozmiarze do 17 do 21 cali oraz, co najważniejsze, świateł, które z przodu i tyłu oparto o technologię LED. Jeśli komuś nie wystarczają standardowe rozwiązania może wyłożyć teraz dodatkową sumę na adaptacyjne światła Matrix LED. Druga nowość związana z elektroniką to centrum dowodzenia pracujące na procesorze graficznym Nvidii: MMI Navigation, MMI Touch, łącze internetowe LTE oraz nagłośnienie marki Bang & Olufsen.
Przy zakupie zwykłego A7 będziemy mieli do wyboru jeden z pięciu silników: dwóch benzynowych i trzech wysokoprężnych o mocy od 218 do 333 koni mechanicznych (napęd na przód lub wszystkie koła, 7-stopniowa przekładnia S Tronic lub 8-stopniowa TipTronic, w najmocniejszych odmianach sportowy mechanizm różnicowy). Na szczycie oferty stanie S7 Sportback z 4-litrową jednostką TFSI, która jeszcze niedawno rozwijała 420 koni mechanicznych.
W tegorocznym wydaniu S7 będzie dysponowało mocą podniesioną do 450 koni mechanicznych, a pod maską zostanie zaimplementowana technologia odłączania cylindrów. Zabieg ten pozwoli na zmniejszenie średniego zużycia paliwa do 9,3 litrów na 100 kilometrów. Nowa "siódemka" pojawi się w pierwszych salonach sprzedaży pod koniec lata. Model S7 Sportback wyceniono w Niemczech na 82,3 tysiące euro, a najtańsze A7 ma kosztować 51,3 tysiące euro (obecnie to odpowiednio około 340 i 215 tysięcy złotych).
Źródło/zdjęcia: Audi Audi S7 Sportback na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum