Aktualności
09.12.2008

Nissan GT-R Na europejskie wymagania

Już w kwietniu przyszłego roku Europa dostąpi w końcu zaszczytu noszenia na swoich ziemiach Nissana GT-R. Oficjalnie. Za wielomiesięczną cierpliwość spotka nas mała nagroda: awansem do salonów trafi od razu GT-R w poprawionej wersji, zwanej potocznie Serią II.

Zmiany od strony kosmetycznej sprowadzą się do nowego lakieru (perłowego Storm White), napisu "Nissan" na zaciskach hamulców oraz szerszego wyboru felg, na których seryjnie znajdzie się ogumienie Dunlop SP Sport 600 DSST. To właśnie dzięki niemu GT-R "zawładnął" Nordschleife.

Nissan GT-R

Najważniejszą nowością w GT-R Series II będzie dodatkowe 5 KM mocy (przynajmniej na papierze) oraz wzmocnione sprężyny zawieszenia. Nieoficjalnie wiadomo również, że z pokładu wyleci system pozwalający na szybki start, z którym niezbyt dobrze mogły w niektórych przypadkach dogadywać się pozostałe podzespoły (szczególnie skrzynia biegów).

Nissan GT-R

Cena "nowego" GT-R wzrośnie w stosunku do "starego" o niespełna 4%, które w przypadku rynku brytyjskiego (blisko połowa europejskich zamówień) sprowadzają się do 1,3 tysiąca funtów (obecnie prawie 5,9 tysiąca PLN). Zamawiając coupe dziś możemy się go spodziewać w swoim garażu... dopiero w połowie 2010 roku.

Skomentuj na forumUdostępnij