RHapsody
RHapsody to jeden z dziesiątek projektów super samochodów z lat dziewięćdziesiątych dwudziestego wieku, z których tylko nielicznym udało się osiągnąć jakikolwiek sukces i zaistnieć na rynku na dłużej. RHapsody do nich niestety nie należy. Auto znalazło się w drugiej grupie, o której przedstawicielach, powstałych często tylko w jednym egzemplarzu, dzisiaj mało kto pamięta.
Niemieckie coupe na bazie mechanizmów z pierwszej, 380-konnej generacji Corvette ZR-1 przygotowały działające do dzisiaj firmy RH Alurad oraz Scala Design (producent felg i studio stylistyczne). Z amerykańskiego auta wykorzystano silnik oraz częściowo podwozie, do którego dołączyła nowa, rurowa rama i wykonane z włókien węglowych i szklanych, zupełnie nowe nadwozie, które doskonalono w tunelu aerodynamicznym w Stuttgarcie. Nad samochodem pracowano blisko trzy lata, w ciągu których wydano sporą jak na owe czasu sumę przeszło półtora miliona marek.
Widlastą ósemkę z Corvette uzbrojono w dwie turbosprężarki, dzięki czemu moc 5,7-litrowego silnika wzrosła do co najmniej 550 koni mechanicznych, a moment obrotowy podskoczył do 840 Nm. Napęd na tylną oś przekazywała ręczna, 6-stopniowa skrzynia biegów, a całe auto ważyło około 1400 kilogramów. Rozwinięcie 100 km/h miało zajmować tylko cztery sekundy, a po dwunastu sekundach pojazd miał przekraczać 200 km/h. Na pętli Nardo model rozwinął imponujące 331 km/h, a niektóre źródła mówią nawet o 355 km/h. Niedługo później rozgorzała walka na drodze sądowej czy rzeczywiście padł nowy rekord prędkości dla samochodu drogowego, czy nie.
Za nowości auto miało kosztować okrągły milion marek, co skutecznie odstraszyło jakichkolwiek chętnych na zakup. RHapsody powstał tylko w jednym egzemplarzu, który w roku 2010 można było zobaczyć między innymi na wystawie Techno Classica i z przebiegiem tylko 2,6 tysięcy kilometrów nabyć za skromne 60 tysięcy euro. Do tego czasu auto przeszło kilka zmian, a pod jego maską znalazło się wolnossące V8 o mocy tylko 408 koni mechanicznych.