Aktualności
09.03.2010

Bentley Continental Flying Star Jego ekscelencja

Carrozzeria Touring Superleggera otwiera trzeci już rozdział w swojej współczesnej historii, którym ponownie jest kombi, ale dość niezwykłe. Studio zaprojektowało tym razem nadwozie typu shooting brake na bazie Continentala GTC.

Oparcie nowego projektu na kabriolecie zaowocowało budową zwartego, trzydrzwiowego kombi o niezachwianych proporcjach i zupełnie nowych kształtach całej tylnej części nadwozia i dachu. Touring, wskrzeszony blisko dwa lata temu, produkował takie auta już w 1966 roku, kiedy to zaprojektowano prototypowe Lamborghini Flying Star II. Obiektem westchnień w nowym aucie będzie z pewnością również przepełnione luksusem wnętrze.

Bentley Continental Flying Star

Mierzący 4815 mm długości pojazd będzie mógł pochwalić się bagażnikiem o maksymalnej pojemności 1200 litrów (z rozłożonymi tylnymi fotelami 400 litrów). Flying Star może bazować na 560-konnym GTC bądź 610-konnym GTC Speed. Pierwszy zbudowany egzemplarz bazuje na tym drugim, dysponuje napędem na wszystkie koła i ma rozpędzać się do 322 km/h. Spring od 0 do 100 km/h ma zajmować nie więcej, jak 4,8 sekundy.

Bentley Continental Flying Star

Studio nadwoziowe planuje zbudowanie 20 sztuk, każda tylko na indywidualne zamówienie, w cenie 590 tysięcy euro za wersję 560-konną. Dla najbardziej wymagających firma przygotowała szeroki wachlarz opcji dodatkowych, w tym 20-calowe, szprychowe obręcze Borrani X-Ray.

Skomentuj na forumUdostępnij