Aktualności

PPI R8 Razor B-CS - Siła odśrodkowa

Niemieckie PPI Automotive Design zajmuje się przeróbkami Audi R8 od momentu jego wejścia na rynek, a najbardziej znanym zestawem modyfikacji tunera są wszelkiego typu ewolucje pod nazwą Razor. Przygody z R8 z silnikiem V8 na pokładzie kończyły się dotychczas przeważnie po przekroczeniu granicy 600 KM, ale po tegorocznym Top Marques Monaco to już przeszłość.

Najnowszy zestaw modyfikacji dla 430-konnego, 4,2-litrowego R8 to paczka z dwiema podwójnymi turbinami odśrodkowymi w rolach głównych (z angielskiego Bi-Centrifugal Supercharger, a w skrócie B-CS), które zapewniają drugie tyle dodatkowej mocy. Modyfikacja w połączeniu ze wzmocnieniem skrzyni biegów, sportowym wydechem, przeprogramowaniem ECU i nowym systemem dolotowym dostępna jest w parze ze standardowymi modyfikacjami podwozia i pakietem nadwoziowym Razor w trzech wersjach.

PPI R8 Razor B-CS

R8 w wydaniu B-CS produkuje w sumie w pełni wystarczające na codziennie wizyty w piekarni 812 KM i 860 Nm, które przekazywane są na wszystkie cztery koła poprzez ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach (specjalnemu traktowaniu poddano dwa pierwsze). Coupe rozpędza się do setki w zaledwie 2,9 sekundy i rozwija prędkość maksymalną co najmniej 350 km/h, która może być zwiększona dzięki dodatkowym zmianom w aerodynamice samochodu.

Źródło/zdjęcia: ppidesign.com PPI R8 Razor B-CS na forumAudi R8 V10 - prezentacja modeluSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forumUdostępnij