MTM TT RS - Gotowe na wszystko
Motoren Technik Mayer położyło w końcu swoje dłonie na wyczekanym, 5-cylindrowym TT RS, przeciągnęło je delikatnie wzdłuż karoserii, zaznaczyło swą obecność żłobiąc mięśnie podwozia i w końcu zanurzyło pazury w sercu coupe. A to odpowiedziało jeszcze mocniejszym pulsem.
Przygotowywany od dłuższego czasu zestaw obejmuje między innymi oryginalne felgi Bimoto w kilku rozmiarach wraz z ogumieniem, zwiększony rozstaw kół, zupełnie nowy układ wydechowy, obniżone zawieszenie, nowy układ hamulcowy (380-milimetrowe tarcze z 8-tłoczkowymi zaciskami) oraz przeprogramowane ECU silnika.
MTM oferuje trzy poziomy mocy (w cenie od 2 to przeszło 8,5 tysięcy euro). Fabryczne 340 KM w zależności od potrzeby i zasobności portfela możemy zmienić w 402, 408 lub nawet 424 konie mechaniczne.
Najmocniejszy wariant, rozwijający 560 Nm (fabrycznie 450) zamyka się w cenie 76,6 tysięcy euro (w tym bazowe Audi, podatek i robocizna). Za tą sumę otrzymujemy TT RS rozpędzające się do 100 km/h w zaledwie 4,2 sekundy i rozwijające prędkość maksymalną aż 297 km/h.
Źródło/zdjęcia: MTM MTM TT RS na forumAudi TT RS - prezentacja modeluSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum