
9ff GT9 - 20 sztuk do wzięcia
W zeszłym roku niemieccy tunerzy zaproponowali dwie wariacje na temat Porsche 911, których moc dochodziła do 1000 KM a prędkość maksymalna miała przekraczać 400 km/h. Pierwszą firmą było H&R, drugą 9ff, które już udowodniło na co stać ich dzieło.

Model 9ff GT9 na torze w Papenburgu rozpędził się 10 kwietnia do imponujących 409 km/h! To więcej niż Bugatti Veyron, ale nieco mniej niż SSC Ultimate Aero, do którego należy rekord prędkości w klasie aut produkowanych seryjnie.

GT9 bazuje na Porsche 911 GT3 generacji 996. Auto zostało znacznie odchudzone i obniżone, zmodyfikowano zawieszenie i układ hamulcowy. Z silnika rozwierconego z 3,6 litrów do 4 litrów wyciśnięto moc aż 987 koni mechanicznych.
Na koniec pozostaje tylko jedno pytanie - czy GT9 ma jeszcze zapas mocy, aby rozpędzić się do jeszcze większej prędkości i zgarnąć oficjalny tytuł najszybszego samochodu świata?
Źródło/zdjęcia: autobild.de, 9ff.com 9ff GT9 na forum9ff GT9 - prezentacjaSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum