SpeedArt Titan Evo-XL 600 - Regularność funkcji
Niemieckie SpeedArt Automobildesign, działające z powodzeniem od 1999 roku, zapowiadało jeszcze w lutym rozprawienie się z najnowszą generacją 500-konnego Porsche Cayenne Turbo. Tuner jest już w połowie drogi, czyli momencie, w którym może pokazać zestaw pierwszego poziomu. Oto Titan Evo-XL 600.
Zestaw modyfikacji nie może obejść się bez nieodłącznego, krzykliwego body kitu oraz wielkich, 23-calowych obręczny wzorowanych na koncpcie 918 Spyder, które gwarantują nam, iż nie pozostaniemy niezauważeni. Jeśli ktoś gustuje w mniejszych rozmiarach tuner oferuje również felgi o średnicy 22 cali, które komponują się z elektronicznie obniżanym zawieszeniem. Na zamówienie sportowy wydech z nowymi końcówkami i z regulacją dźwięku, standardowo ryczący jednym głosem. W środku znajdziemy m.in. nowe, kubełkowe fotele z włókien węglowych i iPada.
Doładowane V8 o pojemności 4,8 litrów po spotkaniu z zespołem SpeedArt wydziela okrągłe 600 KM i 850 Nm, czyli dokładnie o 100 KM i 150 Nm więcej, niż seryjnie. Tuner nie chwali się niestety osiągami samochodu, ale zapowiada już kolejne ewolucje Titana. Drugi stopień modyfikacji, na który tuner jeszcze się wspina, ma dawać od 650 do 700 koni mechanicznych.
Źródło/zdjęcia: speedart-tuning.de SpeedArt Titan Evo-XL 600 na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum