Aktualności
15.11.2013

Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition Zejście ze sceny

Skrzydlaty SLS AMG ma już na karku ponad cztery lata i nieubłaganie zbliża się koniec jego kariery. W nadchodzących tygodniach do zeszłorocznych wariantów GT oraz Black Series dołączy pożegnalna, limitowana seria Final Edition. Samochód zadebiutuje na wystawach w Tokio i Los Angeles obok S 65 AMG.

Mercedes-Benz na razie nie zdradza zbyt wiele na temat SLS AMG GT Final Edition, ale już teraz wiadomo, że nie należy spodziewać się drastycznych zmian w stosunku do zwykłego GT. Pod maską auta wyląduje standardowe V8 o pojemności 6,2 litrów i mocy 591 koni mechanicznych. Wszystko będzie się kręcić wokół wyposażenia i wykończenia modelu, który dostępny będzie w wersji coupe oraz i roadster.

Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition

Elementami, które wyróżnią Final Edition będą między innymi nowe felgi, wykonany z włókien węglowych splitter pod przednim zderzakiem, karbonowa maska silnika oraz karbonowe skrzydło z tyłu (wszystko przykryte tylko przezroczystym lakierem ochronnym). W środku znajdziemy między innymi nową tapicerkę ze specjalnym szyciem w romby oraz detale z nagiego karbonu. Model SLS AMG GT Final Edition będzie limitowany to jedynie 350 egzemplarzy.

Mercedes-Benz SLS AMG GT Final Edition

SLS AMG, pierwszy samochód opracowany i budowany w całości przez oddział Mercedes-AMG, zadebiutował jesienią 2009 roku. Coupe zasilało 571-konne V8, które wiosną 2011 roku znalazło się także w wersji Roadster. Wiosną roku 2010 w ofercie pojawił się 600-konny, wyścigowy SLS AMG GT3, a w czerwcu pokazano koncept 526-konnego, elektrycznego SLS AMG E-Cell. W ubiegłym roku do sprzedaży weszły 591-konne modele SLS AMG GT, elektryczny SLS AMG Electric Drive o mocy aż 751 KM oraz ekstremalny SLS AMG Black Series o mocy 631 KM.

Skomentuj na forumUdostępnij