
Faralli & Mazzanti Vulca S - Wezuwiusz na kołach
Włoska manufaktura F&M Auto znana dotychczas z pokazanego w 2006 roku retro coupe Antas V8 jest na ostatniej prostej wiodącej do wypuszczenia na rynek drugiego modelu. Będzie nim... kolejne retro coupe stojące jednak co najmniej poziom wyżej niż Antas - Vulca S.
Producent w tej chwili zdradza niewiele, a poszlaki wskazują na to, że auto bazuje na BMW serii 6. Nadwozie 4,83-metrowego pojazdu zbudowano ręcznie z aluminium, z którego wykonana jest również płyta podłogowa.

Pod maską coupe pracuje 5,8-litrowe V10 (pierwotne plany zakładały V12) mocy 630 KM i momencie obrotowym 630 Nm. Przewidywane przez twórców osiągi to setka w niespełna 3,9 sekundy i prędkość maksymalna przeszło 335 km/h.

Vulca S miałaby wejść do ściśle limitowanej produkcji już w przyszłym roku. W planach jest zbudowanie 10 egzemplarzy.
Źródło/zdjęcia: femauto.it, autoblog.it Faralli & Mazzanti Vulca S na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum