Aktualności
26.08.2009

Gemballa Mistrale Demotywator

Kilka dni temu Gemballa wypuściła pierwsze grafiki prezentujące własną wizję Porsche Panamery, wkrótce potem pierwsze wizualizacje i liczby podało 9ff. Nie minęła chwila, a szczegółami o swojej Panamerze odpowiada Gemballa i... 9ff zosaje póki co w tyle.

W Panamerze, którą przemianowano na Mistrale zasadniczym zmianom ulegnie spotykające się z najbardziej skrajnymi opiniami nadwozie. Gemballa zaaplikuje nowy, przedni zderzak, dołoży dyskretne ospoilerowanie, poszerzy nadkola, zamontuje nowy dyfuzor, końcówki wydechu i połączy tylne światła odblaskową linią wzorem aktualnej, odmłodzonej serii 911.

Gemballa Mistrale

Na pokładzie znajdziemy nowe, nastawne zawieszenie obniżające auto o 40 milimetrów, 22-calowe felgi i nowy układ hamulcowy (z przodu tarcze o średnicy 420 mm i 6 zaciskach, z tyłu 380 mm i 4 zaciski). Plus właściwie dowolne modyfikacje wnętrza.

Gemballa Mistrale

Gemballa nie ujawnia jeszcze szczegółowych danych dotyczących tuningu silnika. Wskazuje jedynie, iż najmocniejsza wersja będzie dysponowała mocą około 750 KM. To aż 100 więcej, niż najmocniejsza Panamera Turbo od 9ff. Ktoś da więcej?

Skomentuj na forumUdostępnij