
Sportec SP800R - Bezpruderyjna maszyneria
Do wąskiego grona tunerów czynnie zainteresowanych Porsche 911 GT2 RS dołącza szwajcarski Sportec. To nic, że GT2 RS jest już fabrycznie najmocniejszym, seryjnym coupe marki Porsche w jej historii i to nic, że produkcja auta jest limitowana do zaledwie 500 sztuk. Według tunera niektórym może w RS czegoś brakować, a każdy cel uświęca środki.
Celem tym jest oczywiście moc, o której ostrzega już nazwa modelu po tuningu - SP800R. Podwójnie doładowany, 3,6-litrowy boxer pod naciskiem gruntownie przetrzebionych trzewi i tytanowego układu wydechowego wyrzeka się 620 KM i 700 Nm na rzecz okrągłych 800 KM i 900 Nm. Ziejąca ogniem machina została postawiona na nowych, 20-calowych felgach. Otrzymała również zestaw nowego ospoilerowania, dzięki któremu będzie jeszcze bardziej kleić się do drogi.

Sportec SP800R gwarantuje osiągi, których po GT2 RS wszyscy oczekiwali od samego początku, otrzymując ostatecznie samochód o nieco innym charakterze. Coupe po tuningu rozpędza się do setki w zaledwie 3,1 sekundy, czyli 0,4 sekundy krócej, niż seryjnie. Jego prędkość maksymalna dochodzi do prawie 375 km/h.
Źródło/zdjęcia: worldcarfans.com Sportec SP800R na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum