Aktualności
27.10.2017

Subaru BRZ STI Sport Specjalność zakładu

Coupe BRZ, wspólne przedsięwzięcie Subaru i Toyoty, które jest na rynku już od ponad sześciu lat, w ubiegłym roku przeszło przez kurację odmładzającą. W tym roku auto również nie pozwala o sobie zapomnieć, przede wszystkim dzięki wysiłkom oddziału Subaru Tecnica International. Jego najnowsze dzieło to topowe BRZ w specyfikacji STI Sport.

Model BRZ od samego początku pozostaje propozycją mniej popularną, droższą i rzadszą od bliźniaczej Toyoty GT 86. Nie inaczej jest w przypadku STI Sport, które swojego odpowiednika u Toyoty nie ma. Nowy model ma wynosić wrażenia z jazdy i jakość całego samochodu na nowy poziom. Wszystko to mają zapewnić gruntowne modernizacje podwozia, nadwozia oraz kabiny, o której będzie można mówić w kategoriach luksusowej. Zła wiadomość: STI Sport sprzedawane będzie wyłącznie w Japonii.

Subaru BRZ STI Sport

BRZ STI Sport ubrano w karoserię z nowym, niepowtarzalnym w innych specyfikacjach zderzakiem, małym spoilerem z tyłu, czarnymi lusterkami i dodatkowymi emblematami. Do sprzedaży trafi też limitowane do 100 sztuk BRZ STI Sport Cool Grey Khaki Edition, którego karoserię pokryje unikatowy kolor. W środku umieszczono m.in. czarno-czerwone fotele w Alcantarze, panel z wyświetlaczem TFT, specjalnie obszytą deskę rozdzielczą, i podłokietniki, skórzaną kierownicę oraz nakładki na progi ze stali nierdzewnej z logotypami STI.

Subaru BRZ STI Sport

"Pod spodem" znajdziemy między innymi nowe amortyzatory firmy Sachs, sprężyny, dodatkowe wzmocnienia zawieszenia, 18-calowe felgi, hamulce z tarczami Brembo oraz ogumienie o szerokości 215 milimetrów. Pod maską bez zmian: pracuje tam 2-litrowy, 4-cylindrowy boxer typu FA20 o mocy 207 koni mechanicznych i momencie 212 niutonometrów, który współpracuje z ręczną lub automatyczną skrzynią biegów. Ceny BRZ STI Sport, wliczając japońskie podatki, będą zaczynać się od 3,27 miliona jenów (obecnie to około 105 tysięcy złotych).

Skomentuj na forumUdostępnij