March Scar
March Engineering zostało powołane do życia z początkiem października 1969 roku z misją opanowania wyścigów jednomiejscowych bolidów z Formułą 1 na czele. Jednym z założycieli firmy był niejaki Max Mosley, przyszły prezydent Międzynarodowej Federacji Samochodowej (Federation Internationale de l'Automobile), a w roku 1969 były kierowca Formuły 2, z której wycofał się po dwóch poważnych wypadkach.
Już w 1970 roku samochody marki March wygrały w trzech ze swoich czterech pierwszych wyścigów Formuły 1, w tym w jednym punktowanym w mistrzostwach świata. Efekt: trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej konstruktorów! Rok później March był czwartą siłą w Formule 1, w której z przerwami startował aż do początku lat dziewięćdziesiątych, ale już bez tak dużych sukcesów. Firma w tym czasie rozszerzyła działalność między innymi o Formułę 3, amerykańskie IndyCar oraz wyścigi samochodów sportowych z prototypami grupy C włącznie.
Pod koniec lat osiemdziesiątych Brytyjczycy weszli na zupełnie nowe dla nich tereny: podjęli się przygotowania drogowego, sportowego samochodu z najwyższej półki, który miałby wejść do sprzedaży w 1990 roku i konkurować z najszybszymi modelami Ferrari, Porsche, Lamborghini czy Jaguara. Projekt dwuosobowego coupe o nazwie Scar zakładał produkcję auta o długości około 4,25 metrów z umieszczonymi centralnie silnikami V8 lub V12 o mocy co najmniej 450 koni mechanicznych, która pozwalałby na przekraczanie prędkości 320 kilometrów na godzinę.
Karoserię dla auta zaprojektował Ken Greenley, który odpowiadał także za Panthera Solo, przy którym pracowali też spece z March Engineering. Nadwozie miało być wykonane z aluminium i tworzyw sztucznych, a samochód miał bazować na kadłubie z materiałów kompozytowych. Scar nie trafił jednak nigdy na zwykłe ulice, a przedsięwzięcie zakończyło się tylko na planach i modelach w skali. Powód był jak zwykle prozaiczny: zabrakło pieniędzy. W roku 1989 zakłady March odsprzedały część swoich własności, za którymi wkrótce poszły kolejne i w efekcie firma przestała w ciągu kilku kolejnych lat istnieć.