Aktualności
12.10.2009

Enco Gladiator 700 GT Biturbo Walka o byt

Niekończącej się opowieści pod tytułem "Tuning Cayenne" odcinek kolejny: powrót Enco Exclusive. Prawie półtora roku temu firma wzięła na warsztat Cayenne Turbo i wycisnęła z niego dość pokaźne 550 KM. Wtedy wydawało się to w pełni wystarczające, dziś już jednak takie nie jest.

Machina nosząca dumne miano Gladiatora otrzymała nowy zestaw podwójnego doładowania, przeprogramowane ECU, nowe katalizatory, wydech, elementy zawieszenia (obniżonego o 50 mm) oraz układu hamulcowego (z przodu 12-tłoczkowe tarcze o średnicy aż 410 mm) i klatkę bezpieczeństwa. Styliści zaaplikowali między innymi agresywny body kit, dwutonowe malowanie nadwozia, 23-calowe (!) felgi oraz nową tapicerkę, a wraz z nią również nowe fotele.

Enco Gladiator 700 GT Biturbo

W wyniku powyższych operacji moc silnika zwiększono z 500 aż do 700 KM, a moment obrotowy do 850 Nm. Ważący 2,5 tony pojazd jest w stanie rozpędzić się do 100 km/h w 4,5 sekundy i osiągnąć prędkość maksymalną 290 km/h.

Skomentuj na forumUdostępnij