G-Power X5 M i X6 M - Na dwa fronty
G-Power, śledzące uważnie każdy ruch BMW, wzięło się za najmocniejsze SUV'y w ofercie koncernu: X5 oraz X6 spod znaku M, które w fabrycznej formie napędzane są 555-konnymi jednostkami V8. Czy wyniknęło z tego coś dobrego?
Patrząc jedynie na ofertę nowych paneli nadwozia serii Typhoon S i 22/23-calowych felg obu modeli można mieć mieszane uczucia. Zmiany natury technicznej sprowadzają się do rewizji zawieszenia i układu hamulcowego oraz przeprogramowania ECU.
W obu przypadkach moc silnika wzrasta do okrągłych 600 KM, a moment obrotowy do równie okrągłych 700 Nm (+ 20 Nm). Ze zdjętym ograniczeniem prędkości oba auta auta rozpędzają się do przeszło 300 km/h, rozwijają 100 km/h w 4,5 sekundy (o 0,2 sekundy szybciej, niż seryjnie) i katapultują kierowcę od 0 do 200 km/h w zaledwie 16,2 sekundy.
Tuner pozostaje otwarty na wszelkie sugestie potencjalnych klientów dotyczące dodatkowych modyfikacji, szczególnie wnętrza. Za pakiet nadwoziowy życzy sobie prawie 7 tysięcy euro, za komplet opon i felg prawie 9 tysięcy euro, za nowy wydech przeszło 3 tysiące, a za pakiet silnikowy 4,7 tysiące euro. Kompletny zestaw zamyka się tym samym w sumie prawie 23,6 tysięcy euro (100 tysięcy PLN)... w której nie zawarto podatku i robocizny.
Źródło/zdjęcia: worldcarfans.com G-Power X5 M Typhoon S na forumG-Power X6 M Typhoon S na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum