
Maybach Zeppelin - Powrót do przeszłości
Maybach po modelu Landaulet odsłaniającym dla pasażerów niebo powraca do kolejnego klasycznego modelu z początków historii oryginalnego koncernu. Już na początku marca zobaczymy w Genewie reprezentacyjnego Zeppelina nawiązującego do modelu z 1937 roku.
Pojazd bazujący na modelu 57 S bądź 62 S z przedłużonym rozstawem osi będzie wyróżniał się między innymi dwutonowym malowaniem nadwozia, 20-calowymi felgami, jeszcze bardziej luksusowym wnętrzem wyposażonym w barek oraz podręczną perfumerię (w tym specjalną kulę rozsiewającą zapachy po całym wnętrzu) i napisami "Zeppelin" umieszczonymi gdzie tylko się dało.

W obu przypadkach limuzyna będzie napędzana 6-litrowym V12, którego moc podniesiono z 612 do 640 KM. Moment obrotowy pozostał tradycyjnie ograniczony do 1000 Nm.

Zeppelin powstanie tylko w 100 egzemplarzach. Ceny wariantu 57 nie wliczając podatku) będą zaczynać się od 406 tysięcy euro, a 61 od 473,3 tysięcy, co jest obecnie równe odpowiednio 1,83 oraz 2,14 milionom złotych.
Źródło/zdjęcia: Daimler Maybach Zeppelin na forumMaybach Landaulet - prezentacja modeluSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum