Passion Contessa
Herb Adams to postać zasłużona szczególnie dla marki Pontiac. Wieloletni inżynier amerykańskiego giganta odpowiadał między innymi za GTO w słynnym wydaniu The Judge, późniejszego Trans Ama, jednostkę Super Duty V8 i różne limitowane projekty. General Motors opuścił w 1973 roku aby założyć własne Very Special Equipment, dedykowane modyfikowaniu amerykańskich wozów, a później produkcji replik Cobry. Działalność Adamsa przekształciła się w końcu w Passion Motors, do którego dołączyli również inni specjaliści z General Motors.
Pod nowym szyldem Adams przystąpił do realizacji marzenia, które chodziło za nim od dziesięcioleci - budowy własnego, sportowego samochodu, który mógłby być produkowany w znaczącej liczbie egzemplarzy. Do pracy nad nowym projektem przystąpiono na przełomie wieków, a w roku 2011 samochód czkał na pierwsze zamówienia. Coupe nawiązujące wyglądem do włoskich i brytyjskich modeli z lat sześćdziesiątych nazwano Contessa. Po włosku oznacza to "hrabina".
Contessę zbudowano na autorskim podwoziu ze stalową, rurową ramą przestrzenną, a karoserię wykonano z włókien szklanych oraz włókien węglowych (drzwi). Podczas ważenia na sucho auto miało mieścić się w przedziale poniżej 1450 kilogramów. Do napędu pierwszego prototypu zaprzęgnięto widlastą ósemkę z katalogu General Motors Performance Parts. Motor z dużym, żeliwnym blokiem o pojemności 502 cali sześciennych - ponad 8,2 litra - posadzono za przednią osią. W standardowej formie silnik dostarcza około 470 koni mechanicznych. Plany na przyszłość zakładały dołożenie w amerykańskim stylu sprzętu wszelkiego typu i wyciśnięte ponad tysiąca koni.
Nostalgiczne coupe Passion Motors miało być oferowane jako kit car oraz gotowy samochód w wersji drogowej oraz lżejszej o 320 kilogramów wyścigowej z możliwością wyboru dowolnego silnika, który zmieściłby się pod maską. Skończyło się na co najmniej dwóch prototypach.