
Cobra N+ GT-R - Japończyk po europejsku
Wiosną przyszłego roku na europejskich rynkach pojawi się Nissan GT-R, który z pewnością nie umknie uwadze tunerów. Obok firm z innych kontynentów oferującym w większości jedynie body kity i elementy zawieszenia jako jeden z pierwszych europejskich zakładów pojawi się niemieckie Cobra Technology & Lifestyle.
Za supercoupe zabierze się oddział Cobra N+, którego specjalnością są samochody Nissana. Pierwsze stadium rozwoju zakłada przeprogramowanie ECU, zwiększenie ciśnienia doładowania, zmianę kanałów dolotowych oraz zamontowanie nowych filtrów powietrza i wydechu.

Moc w tej fazie wzrośnie do 550 KM, a moment obrotowy do 680 Nm. Jednocześnie przyspieszenie do 100 km/h spadnie do 3,5 sekund, a prędkość maksymalna podskoczy do około 320 km/h. Niemcy pracują już nad fazą drugą, której wynikiem ma być około 620 KM i 800 Nm.

Poza zmianami silnika tuner dostarczy nowe elementy zawieszenia, nowe felgi, układ hamulcowy oraz nowe panele nadwozia poprawiające jego aerodynamikę przy największych prędkościach i firmowe wykończenia wnętrza. Oferta wystartuje wiosną przyszłego roku wraz z pojawieniem się GT-R'a w Europie.
Źródło/zdjęcia: autoblog.nl Cobra N+ GT-R na forumNissan GT-R - prezentacja modeluSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum