Apollo Arrow - Nowe życie

Ostatnie lata dla Gumperta, niemieckiego producenta ekstremalnego Apollo, nie były łaskawe. Obiecujący projekt super coupe Tornante z 2011 roku nie wszedł w ogóle do produkcji, w roku 2012 firma ogłosiła niewypłacalność, a w 2014 roku powróciła z małym coupe Explosion, po którym słuch zaginął wkrótce po premierze. W tym roku Gumperta czeka kolejny zwrot akcji.
Pagani Huayra BC - Działania zaczepne

Huayra ze stajni włoskiego Pagani Automobili ma już prawie pięć lat. Na pierwszy etap życia auta zaplanowano tylko 100 egzemplarzy, z których ostatnie zostały sprzedane w lutym. W puli tej znalazły się sztuki specjalnie wykańczane i nazywane na indywidualne zamówienia oraz limitowana seria Dinastia dla Chin. W tym roku nadejdzie nowe. Nadjedzie Huayra BC.
Mazda MX-5 RS Racing - Mistrzyni równowagi

Na styczniowym Tokyo Auto Salon zobaczymy kolejne pomysły Japończyków na tuning aut własnej produkcji, przygotowanie ich do wyścigów o amatorskim charakterze i zwrócenie uwagi klienta. Na stoisku Mazdy staną m.in. pokazany w październiku koncept RX-Vision z silnikiem Wankla, wizja hybrydowego ścigacza LM55, a także kolejne wcielenia roadstera MX-5 czwartej generacji.
Bloodhound SSC - Trzysta dni

Już tylko niespełna trzysta dni pozostało do próby pobicia rekordu prędkości naziemnej przez zespół stojący za maszyną o nazwie Bloodhound SSC. Obecny rekord utrzymuje się od jesieni roku 1997, kiedy to Andy Green w odrzutowym Thruście SSC przekroczył prędkość dźwięku i uzyskał średnią prawie 1228 kilometrów na godzinę.
TVR V8 Sportscar - Wczesny ryk

Entuzjaści oraz obecni i przyszli właściciele samochodów TVR odliczają już miesiące do premiery zupełnie nowego modelu odradzającej się, brytyjskiej marki. Najbardziej wtajemniczeni znaleźli się już na liście przyszłych posiadaczy auta, a spóźnialscy będą musieli się liczyć ze staniem w długiej kolejce. Na co dokładnie będą czekać?
Nissan GT-R LM Nismo - Koniec marzeń

GT-R LM Nismo, głośny debiut tegorocznego 24 Heures du Mans, był jednym z najbardziej innowacyjnych i nietypowych samochodów wyścigowych ostatnich dekad. Burza kontrowersji i zainteresowania, która rozpętała się w chwili publikacji pierwszych informacji na temat maszyny Nissana kończy się dzisiaj. GT-R LM Nismo nie pojedzie już nigdzie.
Jannarelly Design-1 - Wyrażanie siebie

Już na początku przyszłego roku narodzi się kolejna, zupełnie nowa marka rodem z Bliskiego Wschodu, stworzona specjalnie z myślą o budowie ekskluzywnych, sportowych samochodów. Mowa o przedsięwzięciu pod tytłem Jannarelly, którego pierwszym produktem ma być roadster Design-1 w stylu retro, kojarzący się przede wszystkim ze słynną, amerykańską Cobrą.
Maserati GranTurismo MC GT4 - Aktywna emerytura

Eliminacją w Abu Dhabi zakończył się w ubiegłym tygodniu szósty i ostatni sezon markowego pucharu Maserati Trofeo. Od samego początku głównym bohaterem zawodów było coupe GranTurismo, w którym zasiadali kierowcy z całego świata. Koniec serii organizowanej przez oddział Maserati Corse nie oznacza jednak końca kariery samochodu. Auto przeskoczy do klasy GT4.
Camal Ramusa - Król jaszczurów

W ubiegłym roku zbankrutowało Gruppo Bertone, jeden z najstarszych i najbardziej znanych, włoskich specjalistów od karoserii samochodowych. Losy marki i jej pozostałości są nadal dość niepewne, ale jej wychowankowie z pewnością nie pozwolą nam szybko o niej zapomnieć. O dawnej świetności Bertone przypomina najnowszy projekt studia Camal.
Mercedes-AMG SLC 43 - Spadek mocy

AMG zamyka pewien etap swojej historii. Od przyszłego roku w ofercie niemieckiej marki na zwykłe drogi nie znajdziemy ani jednego modelu z silnikiem wolnossącym, wszystkim będzie towarzyszył przymiotnik "biturbo". Jako ostatni panującym trendom poddał się roadster SLK, który po transformacji i zmianie nazewnictwa samochodów Mercedes-Benza będzie znany jako SLC.
- Najpopularniejsze

Nissan GT-R

Pagani Huayra

Barabus TKR

Lamborghini Murcielago LP640

Leopard 6-Litre Roadster














