Austriackie przedsiębiorstwo Magna Steyr, znane miłośnikom czterech kółek między innymi z kilku dekad produkcji Mercedes-Benza klasy G, zapowiada kolejny koncept z serii Magna Innovative Lightweight Vehicle. Po kilku niewielkich pojazdach o charakterze użytkowym będziemy mieli tym razem do czynienia z czymś zupełnie innym. Ze sportowym coupe Plus.
McLaren wyciąga pomocną dłoń do wszystkich, dla których P1 był poza zasięgiem, a którym marzy się maszyna lekka, mocarna i zwinna w bardziej przystępnej cenie. Dla takich osób standardowe coupe serii 650S to za mało. Dlatego model wniesiono na kolejny poziom. Oto odchudzony i wzmocniony McLaren 675LT, narzędzie do podróży i nawijania na opony torów wyścigowych.
Firma braci Jensen, słynąca głównie z coupe Interceptor oraz napędzanego na obie osie FF, zakończyła swoją działalność w 1976 roku po blisko czterech dekadach działalności. Od zamknięcia angielskiego zakładu miną wkrótce cztery kolejne dekady i wszystko wskazuje na to, że historia zatoczy koło: marka Jensen wróci do żywych z nowymi modelami!
Pamiętacie nieoficjalne doniesienia sprzed kilkunastu miesięcy o budowie przez Aston Martina torowego One-77 na bazie jednego z pierwszych prototypów? W końcu można odnieść te plotki do rzeczywistości. I to jeszcze jak! Po serii tajemniczych zapowiedzi Brytyjczycy ujawnili dziś model o nazwie Vulcan. To Aston Martin jakiego jeszcze nie było.
Audi nie przerywa snucia wizji swojej najbliższej przyszłości i po raz kolejny przekształca koncept Prologue, który w nowej formie pojawi się w przyszłym tygodniu w Genewie. Projekt debiutował trzy miesiące temu jako 605-konne coupe, z którego w styczniu zrobiono hybrydę. Teraz w aucie pojawiła się dodatkowa para drzwi. Poznajcie Prologue Avant.
Do swojego pierwszego wyjazdu na tor wyścigowy gotowy jest zupełnie nowy prototyp klasy LMP2 od francuskiego Oreca Technology. Maszyna, która wystartuje w najliczniej reprezentowanej grupie aut, już teraz spełnia wymogi, które pojawią się z przyszłymi zmianami w regulaminie i wykracza poza ramy wyznaczone przez przepisy w kwestiach bezpieczeństwa.
Wśród zabytkowych, sportowych samochodów pokazanych na tegorocznej wystawie Race Retro w Coventry znalazły się jedne z najważniejszych modeli w historii Lancii: rajdowe coupe Stratos, B-grupowa Delta S4 oraz Delta Integrale. Ale nie tylko. Włoską markę reprezentował również jedyny w swoim rodzaju roadster Astura, którego historia zaczęła się ponad 80 lat temu.
Aktualna klasa S spod znaku Mercedes-Benza bije od miesięcy rekordy sprzedaży, co oznacza wytężoną pracę nie tylko dla producenta, ale także dla wszystkich skupionych wokół niego tunerów. Jednym z najchętniej podejmujących się modyfikowania serii S jest oczywiście niezawodny Brabus. Najnowsze dzieło zakładów z Bottrop to coupe serii 850 na bazie S 63 AMG.
Przeszło 600-konny Huracan pojawił się prawie rok temu, ale możliwość dobrania się do najmniejszego Lamborghini otrzymało dotychczas tylko kilku renomowanych tunerów. W tym miesiącu dołącza do nich Mansory, które w przypadku samochodów włoskiej marki dostaje białej gorączki. A to wzbudza uzasadnione obawy. Man, sorry? Nie tym razem!
Dzisiaj w Hiszpanii na prawie 4,7-kilometrowej pętli przemianowanej w tym roku na Circuit de Barcelona-Catalunya kończy się druga seria 4-dniowych testów przed rozpoczęciem kolejnego sezonu Formuły 1. W czołówce treningów regularnie pojawiają się bolidy Ferrari, ale Włosi mają też inne zajęcia. W wolnym czasie marzy im się... upiększenie Formuły 1.