Roewe Vision-R - Rytm emocjonalny

Nieco w cieniu ostatnich, wielkich salonów samochodowych znalazła się wystawa w Guangzhou w Chinach. Tu również nie zabrakło premier, lokalnych i światowych, egzotyków z całego świata i ciekawostek właściwych jedynie miejscowemu rynkowi. Były najnowsze samochody Bonda, nowe Ferrari i Lamborghini, skazany na sukces Bentley Bentayga, którego pierwsza sztuka opuściła dopiero co fabrykę, był też nowy, obiecujący koncept Roewe.
Lincoln MKZ - Przestrzeń osobista

Amerykanie otrzymali w tym miesiącu odnowioną, luksusową limuzynę klasy średniej w postaci kolejnej serii Lincolna MKZ. Marka należąca do Forda poszła przede wszystkim w kierunku jeszcze większej ilości systemów wspomagających kierowcę oraz... mocy. Odświeżony MKZ w topowym wariancie dostarcza ponad czterysta koni mechanicznych.
Zenos E10 R - Największa koncentracja

Był już filigranowy roadster z rzędową, wolnossącą czwórką o pojemności prawie dwóch litrów, była też wersja dopingowana przez turbosprężarkę, a dziś pierwszy model marki Zenos w kolejnej ewolucji przekracza kolejne granice. Najnowsza propozycja Anglików to maszyna o oznaczeniu E10 R, w której na jedną tonę przypada aż 507 koni mechanicznych.
Arrinera Hussarya GT4 - Zimowy żołnierz

Oczekiwana od lat, polska Arrinera Hussarya w formie gotowej do wyjazdu na drogi publiczne została po raz kolejny odłożona w czasie. Twórcy auta zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami zmieniają taktykę: najpierw zobaczymy samochód wyścigowy, a dopiero później cywilny. Hussarya w specyfikacji GT4 będzie miała swoją światową premierę już w styczniu w Birmingham.
LaFerrari vs P1 vs 918 Spyder - Święta trójca

Stało się. Po długich miesiącach, a dla wielu latach wyczekiwania doszło do bezpośredniego pojedynku Ferrari LaFerrari, McLarena P1 oraz Porsche 918 Spyder, najbardziej zaawansowanych technicznie, najmocniejszych i najszybszych samochodów drogowych, produkowanych od 2013 roku seryjnie. Maszyny trzech nacji zmierzyły się na prostych i torach wyścigowych.
6 Hours of Bahrain - Porsche bierze wszystko

Sześciogodzinnym wyścigiem na torze w Bahrajnie zakończył się czwarty sezon długodystansowych, samochodowych mistrzostw świata, pucharu World Endurance Championship. Od wygranej w 24-godzinnym wyścigu Le Mans dominowało tu Porsche, które zapewniło sobie mistrzowski tytuł w poprzedniej eliminacji. W sobotę kierowcy marki walczyli o indywidualne tytuły mistrzów świata.
Porsche Cayman GT4 Clubsport - Z ulicy na tor wyścigowy

W tym roku Cayman przechodzi samego siebie, a przy okazji po raz pierwszy wchodzi na tereny, na które dotychczas nie miał wstępu ze względu na zajęcie ich przez 911. Dziś najmniejsze coupe Porsche nie musi kulić się przed większymi członkami rodziny. Nowy porządek ustalił drogowy GT4, a dziś pozycję Caymana umacnia torowy GT4 Clubsport.
Mercedes-Benz SL - Pełna satysfakcja

Od początku przyszłego roku klienci Mercedes-Benza będą mogli ustawiać się w kolejce po odświeżony model SL, włączając wydania AMG o mocy oscylującej w okolicach 600 koni mechanicznych. W ramach operacji odmładzających roadster otrzymał m.in. mocniejsze silniki, nową skrzynię biegów, adaptacyjne zawieszenie i zmienił nieznacznie swoją twarz.
Fiat 124 Spider - Powrót do młodości

Przeszło rok po premierze czwartej generacji Mazdy MX-5 debiutuje jej włoski, technologiczny bliźniak, mały roadster pod szyldem Fiata. Model przyjmuje nazwę, która ma już prawie pół wieku i która powinna być szczególnie dobrze znana kierowcom na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki. Oto 124 Spider w zupełnie nowym wcieleniu.
Lamborghini Huracan LP580-2 - Poważny związek

W sierpniu ubiegłego roku Lamborghini pokazało pierwszego Huracana z napędem przenoszonym wyłącznie na tylną oś. Było nim torowe coupe LP620-2, które zaprojektowano specjalnie dla markowego pucharu Super Trofeo. W tym tygodniu debiutuje pierwszy tego typu Huracan, który przeznaczony jest do zwykłego ruchu drogowego. Oto następca Gallardo LP550-2.
- Najpopularniejsze

Subaru Impreza WRX STI

SSC Ultimate Aero TT

Nissan GT-R

Pagani Huayra

Barabus TKR














