Carlsson zainteresował się Mercedesem klasy SL po gruntownym face-lifftingu już trzy miesiące temu, czego efektem był model CK63 S. Teraz tuner interesuje się roadsterem jeszcze bardziej, czego efektem jest imponujący CK63 RS.
W ubiegłym roku Czesi zamiast odnowionej wizualnie Octavii RS, oficjalnie najszybszej, seryjnie produkowanej Skody, zaprezentowali na paryskim salonie koncept RS+ w starej "budzie" z nowymi elementami. Teraz żywot modelu, ale w nieco innej formie, przedłużają Brytyjczycy.
Latem ubiegłego roku amerykańskie Shelby Super Cars produkujące oficjalnie najszybszy samochód dopuszczony do ruchu drogowego zaskoczyło wszystkich deklaracją o chęci zbudowania wariantu napędzanego... prądem. Słowa przelano w czyn i pojazd ma pojawić się już w drugim kwartale tego roku.
Inżynierowie Porsche po odświeżeniu niemal całej linii drogowych modeli serii 911 doszli do wniosku, że najwyższy czas przenieść we współczesność również wariant wyścigowy. Mowa o ubiegłorocznym zwycięzcy 24-godzinnego maratonu na Nuerburgringu oraz licznych wyścigów serii FIA GT2 i ALMS - 911 GT3 RSR.
Brytyjskie Six-River Racing wychodząc na przeciw klienteli lubującej się w torowych przejażdżkach na tym, co samemu się złożyło przygotowało aż trzy modele. Każdy z nich obdarzono bojowym imieniem, a przyszłym właścicielom przepowiedziano co najmniej 100 godzin z kluczem w ręku.
Nowy rok to okazja do odświeżenia oferty i pozbycia się z magazynów zbiorów z nalepką 2008. W myśl tej zasady amerykański Callaway specjalizujący się w Corvette przygotował kolejny już, zupełnie nowy zestaw modyfikacji ze sprężarką w roli głównej.
General Motors przygotowało pakiet drobnych modyfikacji pozwalający wycisnąć z Corvette szóstej generacji coś ekstra. Fabryczny zestaw pod tytułem Competition Sport adresowany jest przede wszystkim do kierowców wybierających się na tor.
Już latem na 24-godzinnym wyścigu Le Mans zobaczymy zupełnie nowy model Audi, napędzane tradycyjnie silnikiem wysokoprężnym R15 TDI. Auto zastąpi rewelacyjnie spisujące się w ostatnich latach R10, które wygrywało we Francji w roku 2006, 2007 i 2008. Stary model nie przejdzie jednak na emeryturę.
Przypadków, w których pracę tunerów w najlepszym świetle postrzegają jedynie oni sami z pewnością nie brakuje. Rzadko jednak dają oni światu do zrozumienia jak bardzo zadowoleni są ze swoich (po)tworów. Panowie z ASMA Design nie mieli jednak żadnych skrupułów w przypadku Mercedesa SLR. Nazwali go... Perfectus.
SMS Limited, przedsięwzięcie rozpoczęte przez Steve'a Saleena po odejściu z zakładu firmowanego jego własnym nazwiskiem, wydało właśnie na świat swoje pierwsze dzieło, które trafi do produkcji seryjnej. Będzie nim pakiet modyfikacja dla najnowszego Challengera.