Gdyby ktoś chciał zestawić listę najczęściej tuningowanych pojazdów minionego sezonu 580-konne Audi RS6 Avant byłoby z pewnością w ścisłej czołówce. Inaczej ma się sprawa w przypadku RS6 w nadwoziu klasycznej limuzyny. Ciszę w jej temacie przerywa Sportec.
Afryka to jedno z ostatnich miejsc, które typowalibyśmy na punkt wyjściowy dla rasowego coupe z najwyższej półki. Perana Performance Group zmienia ten stan diametralnie - na salonie w Genewie firma prezentuje model Z-One.
Inżynierowie austriackiego KTM na fali rosnącego zainteresowania ich przeznaczonym głównie na tor modelem X-Bow rozszerzają ofertę aż do pięciu różnych wariacji, od pojazdu nie przeznaczonego do zwykłego ruchu drogowego, bo wersję nastawioną tylko i wyłącznie na tor.
Gumpert Apollo dzięki nieziemskim osiągom od zawsze wzbudzał respekt. Cena, jaką za to zapłacił była jednak spora i w niektórych kręgach pojazd na zawsze już będzie okupował szczyt listy najbrzydszych aut świata. Najnowszy Apollo Speed wcale tego stanu nie zmieni, a wręcz przeciwnie...
Na trwającym właśnie salonie samochodowym w Genewie szwedzki Koenigsegg zapomina o swoich korzeniach, wchodzi we współpracę z "zielonymi" i prezentuje coś z goła innego niż dotychczas. Koncepcyjny Quant nie ma właściwie nic wspólnego z obrośniętą już legendą serią supersportowców CC!
Czegoś takiego po Francuzach chyba nikt się nie spodziewał. GTbyCitroen zaprojektowany tylko i wyłącznie z myślą o grze komputerowej, który brylował zeszłoroczną jesienią na salonie w Paryżu... wejdzie do produkcji!
Aston Martin zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku miesięcy wskrzesza na dobre markę Lagonda, której ostatnie, seryjnie produkowane auto zeszło ze sceny jakieś 40 lat temu. Nowy model nie ma jednak wiele wspólnego z historią firmy. Zamiast spodziewanej limuzyny czy zamaszystego GT otrzymaliśmy... potężnego SUV'a!
Od kiedy japońskie auta zaczęły wychodzić coraz śmielej z cienia stylistycznej nijakości nikt nie może czuć się bezpieczny. Atak może nastąpić w każdej, nawet najmniej niespodziewanej chwili. Mimo, iż salon w Genewie do takich momentów z pewnością nie należy prezentacja najnowszego konceptu Infiniti okazała się nie lada zaskoczeniem.
Po sukcesie i niewątpliwych korzyściach programu rozwojowego FXX, które w pełnej okazałości zobaczymy przy kolejnym topowym modelu Ferrari koncern z Maranello uruchamia zaledwie szczebel niżej kolejny poligon doświadczalny. Na salonie w Genewie debiutuje właśnie 599XX.
Lamborghini ujawnia oczekiwane od wielu miesięcy Murcielago w konfiguracji Super Veloce. Mimo , iż zaskoczenia nie ma - pojazd przynosi dokładnie to, co wtajemniczeni zapowiadali już w pierwszych dniach stycznia - temperatura wokół premiery jest bliska wrzenia.