Maybach po modelu Landaulet odsłaniającym dla pasażerów niebo powraca do kolejnego klasycznego modelu z początków historii oryginalnego koncernu. Już na początku marca zobaczymy w Genewie reprezentacyjnego Zeppelina nawiązującego do modelu z 1937 roku.
Kontynentalna część Europy kojarzy obecnie liczbę 560 KM właściwie tylko z ostatnim wcieleniem Lamborghini Gallardo. Podobne nastroje panowały zapewne również na wyspach brytyjskich, ale to już przeszłość. Teraz te trzy cyferki utożsamiane są tam z... sedanem Vauxhalla.
Od premiery drugiej generacji Mini Coopera w wersji topless minął dopiero nieco ponad miesiąc, a już gotowa jest wyczynowa wersja przygotowana tradycyjnie przez John Cooper Works. Zobaczymy ją już w pierwszych dniach marca na salonie samochodowym w Genewie.
Specjaliści niemieckiego Väth nie spoczywają ani na chwilę i z każdym tygodniem coraz mniej dzieli ich od rodzimej czołówki tunerów. Jednym z ostatnich kroków ku pierwszej lidze był pakiet modyfikacji dla Mercedesa SLK.
Unikatowy Bugatti Type 57S Atalante, o którym informowaliśmy na początku tego roku, znaleziony przez pewną angielską rodzinę w garażu odziedziczonym po zmarłym wuju trafił wczoraj, poprzez aukcję prowadzoną przez dom Bonhams, do nowego właściciela.
Chevrolet Corvette za cztery lata dobije 60 roku życia, a jego największy konkurent na rodzimym rynku, Dodge Viper, dopiero teraz osiąga pełnoletność. Niejaki Rafael Reston ma dla nas alternatywną wersję wydarzeń, w której Viper startuje już w latach sześćdziesiątych.
Producenci samochodów od lat prześcigają się w coraz bardziej efektownych i efektywnych oświetleniach wnętrz swoich produktów. W ostatnim czasie równie wielką wagę przykładają również do "spojrzeń" rzucanych przez swe modele. A co z samym nadwoziem?
Carol Shelby i Mustang to nierozłączna para, która na przestrzeni ostatnich kilku lat dała światu niezliczoną ilość wyczynowych wariacji amerykańskiego modelu Forda. Związek ten trwa w najlepsze do dnia dzisiejszego, a jego najnowszy owoc to pakiet Prudhomme.
Modele marki Ferrari od zarania dziejów osiągają astronomiczne ceny na wszelkiego rodzaju aukcjach ustanawiając co jakiś czas nowe rekordy. W sierpniu "cichy" rekord 20 milionów euro ustanowiło coupe 250 GTO, a już wkrótce na talerzu wyląduje kolejny model serii 250.
W świecie samochodu dziwolągi wymykające się wszelkim wzorcom i standardom to produkt marginalny adresowany do indywidualistów o naprawdę ciężkich portfelach. W tym wąskim obszarze porusza się hiszpańskie Advanced Design, które z tym rokiem zamierza zyskać jeszcze więcej pola.