Od września 2007 roku tytuł najszybszego samochodu świata produkowanego seryjnie dzierży według Księgi Rekordów Guinessa amerykańskie SSC Ultimate Aero Twin Turbo. Unikatowy egzemplarz pojazdu znajduje się właśnie na jednej z aukcji internetowych.
Porsche świętuje 60 lat importu swoich modeli z Niemiec. Pierwszym krajem, który przed dziesiątkami lat rozpoczął tego typu działalność była Holandia (firma Pon Porsche Import) i to właśnie tam trafi edycja specjalna aktualnej generacji 911.
Amerykańskie Lightning Hybrids przymierza się do zgarnięcia samochodowej nagrody X Prize, której głównym celem jest stworzenie niezwykle oszczędnego aut dla szerokiego grona odbiorców. W zdobyciu 10 milionów dolarów firmie ma pomóc hybrydowe coupe LH4.
Wszyscy, którzy zdecydowali się cztery lata temu na zakup Mercedesa SL 65 AMG i zerkają teraz z zazdrością na posiadaczy jego najnowszej generacji mogą ulżyć sobie w cierpieniu bez pozbywania się starego auta i tracenia większej gotówki na nowe. Wszystko dzięki Inden-Design.
Dni Murcielago wydają się być już policzone i żadnym grzechem nie będzie głośne rozmyślanie o jego następcy, który zapewne już się kreśli za szczelnie zamkniętymi drzwiami centrali Lamborghini w Sant'Agata. W jakim kierunku pójdzie jego wygląd?
Największy faworyt tegorocznego 24-godzinnego wyścigu Le Mans, zupełnie nowe Audi R15 TDI, jest już gotowy do pierwszego startu. Pojazd zobaczymy w akcji już za tydzień podczas 12-godzinnego klasyku w USA, wyścigu na Sebring.
Moc przerobowa Aston Martina sięgnęła chyba zenitu. W Genewie otrzymaliśmy otwartego DBS, seryjnego V12 Vantage, koncepcyjną Lagondę, a tuż za rogiem czają się produkcyjny Rapide i odsłaniany małymi krokami One-77. Przygotowano również V8 Vantage do wyścigów klasy GT2 i GT4, a kilka dni temu ujawniono model LMP1.
Lamborghini na wiosnę przygotowało aż dwie nowe wariacje modelu Murcielago. Po genewskiej premierze LP670-4 Super Veloce Włosi ujawniają oficjalnie odkryty model LP650-4, na temat którego najważniejsze dane wyciekły już miesiąc temu.
420 koni mechanicznych w twoim BMW M3 to znacznie mniej, niż potrzebujesz? Żaden problem! W niemieckim G-Power uporają się z tym problemem na kilka sposobów, a nawet przeprowadzą transplantację silnika z M5 i M6!
Tuning po amerykańsku to dość prosta sprawa: dołożyć turbinę, a najlepiej dwie i... zobaczyć, jak wytrzyma to cała reszta samochodu i silnika. Metoda ta od lat sprawdza się w Hennessey Performance, a zakład coraz śmielej sięga również po europejskie produkcje.