Alpina po 20 latach przerwy powraca do wyścigów samochodów turystycznych. Niemiecki tuner specjalizujący się w autach BMW dołączy już wkrótce do stawki, w której rywalizują ze sobą samochody Porsche, Ferrari, Lamborghini czy Aston Martina - serii FIA GT3.
Amerykańskie N2A Motors ogłosiło start przyjmowania zamówień na swój najnowszy produkt - coupe i roadstera Anteros. Pojazd bazujący na najnowszej generacji Corvette inspirowany włoskimi klasykami adresowany adresowany jest do wszystkich, których nie stać na oryginały.
Przed dwoma laty Aston Martin zaserwował nam napędzanego 600-konnym V12 Vantage'a RS. Koncepcyjna bestia była tak nieokiełznana, że nikt nie podziewał się, iż kiedykolwiek trafi do produkcji seryjnej. Do dnia dzisiejszego. Kryzys? Downsizing? Nic z tego!
Kryzys ekonomiczny zbiera coraz większe żniwo. Niedawno z rywalizacji w sportach motorowych wycofały się Suzuki i Honda. Później nastąpiło trzęsienie ziemi w postaci rezygnacji prawdziwej legendy rajdów - Subaru, teraz przygotujcie się na co najmniej równie mocne wstrząsy wtórne. Arcymistrz Dakaru, czyli Mitsubishi rezygnuje z rajdów terenowych.
Niemiecki Väth budujący dopiero własną markę przygotował coś dla wszystkich, którzy nabyli Mercedesa C 200, a teraz żałują, że nie zdecydowali się na nic mocniejszego. Tuner ochoczo zabiera się za poprawienie ich humoru przy pomocy pakietu V18K.
Jeśli ciągle uważasz, że dystans dzielący twoje Auti S3 od pospolitego A3 jest zbyt mały najwyższy czas na leczenie. Jedną z najnowszych metod skutecznej kuracji tym podobnych przypadków jest ścieżka przez szwajcarskie sanatoria O.CT oraz Boehler.
Jaki Matiz jest każdy widzi, a niektórzy zapewne mają wątpliwą przyjemność macania go i bycia przezeń macanym każdego dnia. Ale czy ktokolwiek pomyślał, że w tym wątłym ciele można pomieścić serce w postaci silnika V8? Taką właśnie operację przeprowadziło belgijskie Fourdin Auto Sport.
Wszystko wskazuje na to, że już w marcu Audi zdecyduje się na pierwszą publiczną prezentację wyczekiwanego od dawna coupe TT w wersji RS. Będzie to najmocniejsza wersja w historii narodzonego w 1998 roku modelu, którego II generacja będzie obchodzić w tym sezonie trzecie urodziny.
British Racing Motors wraca do żywych. Spółka, którą tuż po drugiej wojnie światowej powołano do życia z myślą o startach w powstałej w 1950 roku Formule 1 buduje nowy bolid. Pojazd ma startować w górskich wspinaczkach na czas (Speed Hill Climb).
Alpina, jeden z najważniejszych i największych tunerów aut ze stajni BMW, pokaże już za niespełna pięć tygodni dwa zupełnie nowe modele. Na salonie w Genewie zobaczymy jak firma wyobraża sobie najnowszą limuzynę serii 7 oraz wyścigowe coupe na bazie serii 6.