Po spożytkowaniu pierwszych sił i pomysłów na nową limuzynę klasy E ze stajni Mercedesa tunerzy mogą już śmiało zabierać się za coupe. Modyfikacje niemal wszystkich wariacji silnikowych oprócz AMG przygotował właśnie zakład Brabusa.
Droga, którą od kilku już lat podąża Lexus LF-A jest kręta i wyboista, ale mimo kilku ślepych uliczek, sukcesywne zbliża coupe do celu - produkcji seryjnej. Do niej jeszcze jednak sporo brakuje, a najbliższym przystankiem jest, tak, jak rok temu, 24-godziny wyścig na Nuerburgringu.
Tunerom, który w ciągu ostatnich miesięcy postanowili zaingerować na najniższym szczeblu w 200-konne Scirocco przybyła nowa konkurencja... sam Volkswagen! Koncert z Wolfsburg ujawnił właśnie oczekiwane od wieków Scirocco R.
Niczym nie poskromione zapędy niemieckiego Geiger Cars w połączeniu z drzemiącymi możliwościami Corvette zaprowadziły firmę na kolejny poziom szaleństwa. Najnowsze Z06 Biturbo przyćmiewa wszystko, bo do tej pory udało się tunerowi stworzyć.
Zwykłe zwiększanie mocy, poprawianie pracy zawieszenia i układu hamulcowego oraz aerodynamiki nadwozia to od jakiegoś już czasu dla tunerów zdecydowanie za mało. Firmy dają teraz upust swoim artystycznym zapędom, a najnowszym tego przykładem jest propozycja Unique Sportcars.
Klasyczne Ferrari 250 Testa Rossa z 1957 roku stało się w miniony weekend gwiazdą trzeciej już edycji Ferrari Leggenda e Passione w Maranello. Zarezerwowane dla najbogatszych tego świata przedsięwzięcie domu aukcyjnego RM Auctions przyniosło kolejny, rekordowy wynik!
Prawie trzy lata temu w 24-godzinnym maratonie Le Mans zapanował nowy ład. Wyścig po raz pierwszy w historii wygrał samochód napędzany silnikiem Diesla, Audi R10 TDI. Dominacja Niemców trwa do dzisiaj, a wizjonerzy upatrują już w przyszłości Le Mans... samochody elektryczne!
Alfa Romeo już od ponad 20 lat nie startuje w sportach motorowych na światową skalę, ale duch współzawodnictwa żyje w modelach marki do dnia dzisiejszego. Do wielkiej tradycji koncernu co jakiś czas śmiało nawiązują młodzi styliści, jeden z nich to Seongjun Ko.
W miniony wtorek zakończył się konkurs stylistyczny Detroit Motors Competition organizowany przez Local Motors. Zmagania niezależnych stylistów miały na celu wyłonienie wizji auta, które miałoby przywrócić stolicę amerykańskiej motoryzacji do świetności.
Koncern Shell już po raz 25 zorganizował europejskie zmagania Eco Marathon dające akademickiemu środowisku możliwość wykazania się pomysłami mającymi zredukować zużycie energii we współczesnej motoryzacji. Startujące załogi pobiły kilka rekordów oszczędności!