Aktualności
  • 24.04.2008Keating SKR - Barabus TKR ciągle żywy

    Keating SKR - Barabus TKR ciągle żywy

    Pamiętacie Barabusa TKR? Jeśli nie to przypominamy. Pojawił się latem 2006 roku na salonie w Londynie i z miejsca został okrzyknięty najszybszym samochodem świata, choć w akcji tak naprawdę nikt go nie widział, a zapowiadane osiągi wykraczały poza wszelki zdrowy rozsądek: setka w 1,67 sekundy i maksymalnie prawie 435 km/h. Wszystko to przy mocy przeszło 1000 KM. Niestety wkrótce po premierze wszelki słuch o samochodzie zaginął. Teraz wraca ze zdwojoną siłą i pod nową marką jako Keating SKR i Keating TKR.

  • 22.04.2008Lexus LF-A - Zobaczymy go na Nurburgringu

    Lexus LF-A - Zobaczymy go na Nurburgringu

    Toyota od paru już lat po każdym większym salonie samochodowym wozi prototypy supersportowego coupe Lexusa o oznaczeniu LF-A. W ostatnim roku dołączył do niego także roadster, który mieliśmy okazję zobaczyć na marcowym salonie w Genewie (poniżej). Już wkrótce proceder ten zostanie zakończony - w 2009 roku samochód ma być gotowy do wejścia na rynek. Do tego jednak jeszcze długa droga, a na jej początku stoi... wyścigowy LF-A, którego zamaskowany egzemplarz przed paroma dniami zauważono na niemieckich drogach.

  • 21.04.2008Baby Ferrari - Ujżymy je już za kilka tygodni

    Baby Ferrari - Ujżymy je już za kilka tygodni

    Od paru już lat słyszymy, że Ferrari pracuje nad zupełnie nowym modelem, który byłby jeszcze mniejszy niż wszystko to, co w tej chwili koncern z Maranello ma w swojej ofercie. Początkowe plotki po paru miesiącach zmieniły się w fakty a "Baby Ferrari" już za kilka tygodni ma zostać pokazane światu na pierwszych, oficjalnych zdjęciach, które wraz z podstawowymi danymi technicznymi przed dwoma tygodniami zostały zaprezentowane głównym salonom sprzedaży Ferrari oraz najbardziej zaufanym klientom.

  • 18.04.2008Carrozzeria Touring Superleggera - Powrót po latach

    Carrozzeria Touring Superleggera - Powrót po latach

    Już za tydzień, podczas konkursu elegancji w Villa D'Este (25-27 kwietnia) na światową scenę oficjalnie powróci zupełnie zapomniany dziś włoski producent karoserii - mediolańskie Carrozzeria Touring. Jego imię powraca do gry dzięki holenderskiej grupie Zeta Europe BV, która w ostatnim czasie (2006) nabyła do niego prawa. Firma na The Concorso d'Eleganza Villa d'Este organizowanym już od 1929 roku pokaże od razu dwa pojazdy. Jednym z nich będzie autorski model Superleggera.

  • 15.04.2008Mercedes SL 65 AMG Black Series - Szczegóły ujawnione

    Mercedes SL 65 AMG Black Series - Szczegóły ujawnione

    Znajdą się tacy, dla których 525 KM w SL 63 AMG będzie mało wystarczające. Kolejna grupa będzie kręcić nosem nawet przy przeszło 600 koniach drzemiących w V12 pod maską SL65 AMG. Dla obu znajdzie się proste lekarstwo - 626 KM z podwójnie doładowanej V8 w supercoupe SLR. Co jednak jeśli i to nie będzie wystarczające? Z antidotum spieszy sam Mercedes. A na imię mu SL 65 AMG Black Series. Po miesiącach spekulacji i milczenia ze strony producenta w końcu znamy najważniejsze fakty na temat najmocniejszego Merca w historii.

  • 15.04.2008Bentley Continental GTZ - Pierwszy egzemplarz w rękach właściciela

    Bentley Continental GTZ - Pierwszy egzemplarz w rękach właściciela

    Ofiarą studia Zagato promującego aktualnie dość jednorodny styl retro, w których główne role odgrywają nieco jajowate kształty padł ostatnio Bentley Continental GT Speed. Pojazd przechrzczony na GTZ miał swoją premierę półtora miesiąca temu na salonie samochodowym w Genewie. Wtedy jeszcze nie było wiadomo, czy coupe pozostanie jedynie jednorazową wizytówką firmy czy też dostąpi zaszczytu produkcji. Dziś już jest to jasne - powstanie 9 egzemplarzy. Pierwszy jest już w rękach właściciela.

  • 14.04.2008Bugatti Veyron Targa - Nadchodzi najszybsze kabrio świata

    Bugatti Veyron Targa - Nadchodzi najszybsze kabrio świata

    Od grudnia ubiegłego roku z raz mniejszą, raz większą siłą i wiarygodnością pojawiały się plotki na temat otwartej wersji Bugatti Veyrona, do niedawna jeszcze najszybszego, seryjnie produkowanego samochodu świata. Równolegle także dochodziły słuchy o jeszcze szybszym, właściwie wyścigowym modelu, który miałby ma Veyronie bazować. O ile jednak ten drugi projekt ponoć całkowicie zarzucono zanim jeszcze przecieki o nim dotarły do zwykłych zjadaczy chleba o tyle o otwartym Veyronie można już mówić... otwarcie.

  • 10.04.2008Lamborghini Murcielago SV - Mocne uderzenie na pożegnanie

    Lamborghini Murcielago SV - Mocne uderzenie na pożegnanie

    Murcielago od samego początku wgryza się w asfalt wszystkimi czterema łapami. Od kilku miesięcy jednak docierały szczątkowe i nie potwierdzone oficjalnie informacje o przygotowaniach lżejszej wersji, która dodatkowo miałaby być napędzana tylko na tylną oś. Teraz wszystko zaczyna przybierać jak najbardziej konkretne kształty - jeszcze w tym roku miałby pojawić się Lamborghini Murcielago SV!

  • 09.04.2008Mercedes-Benz SLR McLaren - Jego dni już policzono

    Mercedes-Benz SLR McLaren - Jego dni już policzono

    Jeszcze w tym roku z fabryki McLarena wyjadą ostatnie egzemplarze stworzonego we współpracy z Mercedesem supercoupe SLR. Najszybszy seryjnie produkowany samochód z gwiazdą na masce miał swoją premierę jeszcze w 2003 roku (pierwszy koncept zaprezentowano w roku 1999). W minionym sezonie do oferty dołączyła także otwarta wersja, SLR Roadster, której produkcja zakończy się w roku 2009. Pod maską w obu przypadkach pracuje mocarne V8 rozwijające 626 KM pozwalające na rozpędzenie się do przeszło 330 km/h.

  • 08.04.2008SpeedART BTR-XS 650 - Jeszcze szybsze i mocniejsze 911 GT2

    SpeedART BTR-XS 650 - Jeszcze szybsze i mocniejsze 911 GT2

    GT2 to najszybsze Porsche 911 wszech czasów i ukoronowanie serii 977. Jego sześciocylindrowy, płaski agregat umieszczony za tylną osią dysponuje mocą aż 530 koni mechanicznych. Prędkość maksymalna sięga 328 km/h, a rozpędzenie się do setki to kwestia tylko 3,6 sekund - osiągi właściwie identyczne co w o klasę wyższej Carrerze GT! Są to jednak marne argumenty dla zwolenników nie tuningowania GT2. Do takich zdecydowanie nie należy niemiecki zakład SpeedART.

  • STRONY: « | 583 | 584 |