Mercedes i AMG dotrzymują obietnicy sprzed kliku tygodni i kończą pościg za mocą. Najnowsze dzieło duetu będzie znacznie słabsze niż szczytujący obecnie SL 65 AMG Black Series, ale wszelkie pozorne niedostatki nadrobi niską masą oraz technologią.
Znamy już najważniejsze szczegóły na temat najnowszego projektu włoskiego ItalDesign prowadzonego przez Giorgetto Giugiaro i jego syna , Fabrizio, który anonsowano niedawno jako najszybszą hybrydę świata. Czy najmocniejsze Lamborghini i Ferrari mają się czego obawiać? Jeśli miałoby to wejść do produkcji - zdecydowanie tak!
Cele tuningu uskutecznianego z powodzeniem od kilku lat za bramami zakładu Edo Competition są jasne: moc, przyspieszenie i prędkość maksymalna. Pościg za tym ostatnim już dawno przekroczył granice zdrowego rozsądku, a na warsztacie tunera wylądowało właśnie auto mające "prędkość" już w nazwie.
Tuning Porsche 911 przybrał w ostatnich miesiącach formę czystego szaleństwa, na fali której firmy potrafiące wycisnąć z coupe po 1000 KM i więcej pomnożyły swe szeregi w zastraszającym tempie. Teraz ciągnie ku nim szwajcarski Sportec.
Niemiecki TechArt zaprezentuje w Genewie dwie nowe wizje Porsche Cayenne. Pierwsza z nich będzie sprowadzała się do pakietu głównie wizualnych zmian najnowszego Cayenne z silnikiem Diesla, a druga skupi się na kompletnej modyfikacji odmłodzonego Cayenne Turbo S.
Nie jest tajemnicą, że Ferrari 599, mimo iż trzyma ciągle niedościgniony poziom, ma już młodość za sobą. Ferrari ma jednak na takie przypadłości niezawodną receptę przedłużającą nieznacznie żywot modelu - już w przyszłym tygodniu zobaczymy wariacje HGTE oraz XX.
Szwajcarskie Protoscar po skąpej zapowiedzi roadstera Lampo własnej produkcji sprzed prawie dwóch miesięcy ujawnia na temat pojazdu nieco więcej szczegółów, a przede wszystkim detale techniczne oraz stylistyczne nie zdradzając jednak całości.
Włoskie studio Foravanti nie rozpieszczało nas ostatnimi laty, ale wszystko wskazuje na to, że po wejściu w program indywidualnych nadwozi dla aut Ferrari sytuacja firmy uległa znaczącej poprawie - na salonie w Genewie zobaczymy aż dwa koncepty.
Niemiecka Gemballa znana z nietuzinkowych modyfikacji pojazdów Porsche rozszerza ofertę o kolejną edycję specjalną swojego sztandarowego produktu, supercoupe Carrera GT przeobrażanego w Mirage GT. Najnowsza konwersja nosi tytuł Carbon Edition.
Niemieckie Abt na kilka dni przed oficjalną premierą ujawnia najważniejsze szczegóły na temat swojego najnowszego projektu, którym jest ponowna rewizja coupe Audi z serii 5. Auto bazuje na najmocniejszy, 354-konnym S5.