Moc przerobowa Aston Martina sięgnęła chyba zenitu. W Genewie otrzymaliśmy otwartego DBS, seryjnego V12 Vantage, koncepcyjną Lagondę, a tuż za rogiem czają się produkcyjny Rapide i odsłaniany małymi krokami One-77. Przygotowano również V8 Vantage do wyścigów klasy GT2 i GT4, a kilka dni temu ujawniono model LMP1.
Lamborghini na wiosnę przygotowało aż dwie nowe wariacje modelu Murcielago. Po genewskiej premierze LP670-4 Super Veloce Włosi ujawniają oficjalnie odkryty model LP650-4, na temat którego najważniejsze dane wyciekły już miesiąc temu.
420 koni mechanicznych w twoim BMW M3 to znacznie mniej, niż potrzebujesz? Żaden problem! W niemieckim G-Power uporają się z tym problemem na kilka sposobów, a nawet przeprowadzą transplantację silnika z M5 i M6!
Tuning po amerykańsku to dość prosta sprawa: dołożyć turbinę, a najlepiej dwie i... zobaczyć, jak wytrzyma to cała reszta samochodu i silnika. Metoda ta od lat sprawdza się w Hennessey Performance, a zakład coraz śmielej sięga również po europejskie produkcje.
Niedawno mieliśmy okazję poznać opinię niemieckiego Edo Competition w temacie modelu Continental GT Speed ze stajni Bentley'a. Teraz w identycznej dyskusji głos zabiera Mansory. W niektórych kwestiach obaj tunerzy są dość zgodni.
Na początku lat '60 minionego stulecia amerykańskie CIA dysponowało niemożliwym w zasadzie to zestrzelenia przez wroga samolotem SR-71 Blackbird. Legendarna machina osiągała pułapy i prędkości niedostępne dla niczego innego, a dziś w jej ślady idzie... samochód!
W tym roku mija dokładnie 100 lat od kiedy Ettore Bugatti otworzył firmowaną własnym nazwiskiem fabrykę w Molsheim. Pierwszą okazją do świętowania jest salon samochodowym w Genewie, gdzie należąca do Volkswagena marka prezentuje specjalny, rocznicowy model Veyrona - Bleu Centenaire.
Szwajcarskie Kessel Racing przygotowuje wyścigowe Ferrari 430 Scuderia mające startować w europejskim serialu FIA GT3. Coupe miałoby powtórzyć sukces z sezonu 2007 kiedy to tytuł mistrzowski zdobyto na 500-konnym F430 GT3.
Po miesiącach oczekiwania obfitych w spekulacje, przecieki i spyshoty Aston Martin odsłania w końcu przed szeroką publicznością najbardziej spektakularny projekt w swojej historii - na salonie w Genewie prezentuje całkowicie osłoniętego One-77... ale tylko jako makietę.
Kryzys gospodarczy i kolejne cięcia budżetowe odbiły się w Formule 1 największymi zmianami regulaminowymi w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat. I na tym wcale nie koniec, na kolejne lata zapowiedziano kolejne drastyczne zmiany. Co może z nich wyniknąć? Na to pytanie odpowiadają styliści włoskiego Fioravanti.