Jednym z najlepszych sposobów wyróżnienia swojego auta spośród innych jest założenie mu nowego obuwia. Niestety w dzisiejszych czasach do tego czasu nie wystarczy odpowiedni rozmiar, aluminium, czy chrom - potrzeba czegoś więcej. Potrzeba karbonu!
Pięć lat temu dwaj Holendrzy, Emile Pop i Justin de Boer, rozpoczęli prace projektowe nad coupe własnego pomysłu. W zeszłym roku pojazd zszedł z desek kreślarskich i rozpoczęła się budowa pierwszego egzemplarza. Zobaczymy go już na wiosnę.
Nie jedna firma udowodniła już, że silnik Nissana GT-R nie jest wcale tak odporny na tuning, jak życzyłby sobie tego producent. Niektórzy w obalaniu tezy Japończyków zachowali zdrowy rozsądek, inni wręcz przeciwnie. Do tej drugiej grupy zaliczyć należy South Side Performance Imports.
AMG potwierdziło przed kilkoma dniami, że kończy pogoń za mocą i kolejne modele zakładu będą zawdzięczać swe osiągi przede wszystkim zmniejszonej masie i maksymalnemu wykorzystaniu podzespołów. Renntech widzi przyszłość inaczej. Zupełnie inaczej.
Już we wtorek 20 stycznia Barack Obama zostanie zaprzysiężony jako 44 prezydent Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Inauguracyjna parada towarzysząca uroczystości będzie również chrztem bojowym dla zupełnie nowej limuzyny prezydenta.
Wśród pracowników Hamann Motorsport status BMW X6 dochodzi najwyraźniej do poziomu obsesji. Tuner z Laupheim przygotował właśnie dla bawarskiego coupe-SUV'a kolejny pakiet kompletnych modyfikacji wizualnych i mechanicznych. Już trzeci!
Na trwającej właśnie wystawie w Detroit styliści szwedzkiego Volvo prezentują wizję modelu S60 zapowiadającą jego nowe wcielenie. Seryjna forma zapewne nie będzie o niej zbytnio odbiegać, ale co by się stało gdyby dać designerom więcej swobody?
Spece niemieckiego Brabusa powracają po świątecznej przerwie do czynnej działalności. Nowa pozycja w ofercie zakładu to zaległa praca domowa - pakiet dla Mercedesa klasy M po facelifftingu, który miał swoją premierę jeszcze w kwietniu minionego roku.
W ostatnich miesiącach minionego roku Jaguar wyznaczył prototypowym XF-R nowe granice prędkości maksymalnej własnych modeli. Wyczyn, który można traktować jedynie w kategoriach popisu był jedynie rozgrzewką przez zupełnie nowym autem koncernu.
Przed tygodniem Japończycy ujawnili oczekiwaną z napięciem, podrasowaną wersję swojego przebojowego coupe - Nissana GT-R SpecV. Wbrew sporym oczekiwaniom auto poddano jedynie niewielkiej ewolucji w stronę osiągów. Drastycznych zmian nie ma również na papierze.