Wejście Nissana z modelem GT-R do wyścigów klasy GT1 to już nie tylko suche przypuszczenia, to realne zagrożenie. Pojazd wyjedzie na tor po raz pierwszy już w maju, a w przyszłym sezonie obsadzi cały kalendarz imprez na całym świecie.
Koncepcyjne GranTurismo MC Corsa pokazane jesienią ubiegłego roku przeszło decydujące stadium ewolucji. Wyrośnięty z niego pojazd po udanych testach na francuskim torze Paul Ricard już wkrótce dołączy do zmagań w klasie GT4.
Motoren Technik Mayer najwyraźniej nie odmawia nowym klientom i wyzwaniom i z chęcią przyjmuje zamówienia na pojazdy, z którymi nie miało jeszcze do czynienia. Najnowszym z nich jest Spyker C8 Double 12 S, którego napędza doskonale znana tunerowi jednostka Audi.
Amerykańkie Mallett Cars znane z ekstremalnych modyfikacji wszelkiego rodzaju modeli Corvette połączyło siły z holenderskim studiem Ugur Sahin Design. Efektem wysiłków obu firm będzie blisko 1000-konny model Z03.
Podczas wczorajszego GP Malezji na torze Sepang sprawdził się najgorszy z możliwych scenariuszy wydarzeń. Zgodnie z prognozami wieczornemu wyścigowi towarzyszył ulewny deszcz, a jego intensywność była tak wielka, że zaważyła na całym wyścigu.
Na rozpoczynającym się w ten piątek salonie samochodowym w Nowym Jorku zadebiutują najmocniejsze wersje największych SUV'ów w ofercie niemieckiego BMW: X5 i X6 opracowane w oddziale M GmbH. Producent już teraz ujawnia wszystko, co chcielibyśmy o obu pojazdach wiedzieć.
Piękne okoliczności konkursu elegancji w Pebble Beach AD 2008 były tłem premiery wyjątkowego modelu Rolls-Royce'a, powstałego w jednym egzemplarzu na indywidualne zamówienie pewnego milionera, kabrioletu Hyperion. Minął prawie rok i... pojazd szuka nowego właściciela!
Wydaje się, że kryzys gospodarczy przekreślił na dłuższy czas wskrzeszenie przez Renault marki Alpine, a w 2010 roku zamiast rasowego coupe mają pojawić się hot hatche noszące inne zasłużone oznaczenie - Gordini. Marzyć o powrocie Alpine jednak nie zabroniono...
Rekordów prędkości w klasie samochodów nie brakuje. Dzielimy je w zależności od rodzajów silników, rodzajów układów przeniesienia napędu, dystansu, dostępności pojazdu dla zwykłej publiczności czy wielkości. Rekord, który pobito 26 marca... nie pasuje do żadnej z tych kategorii.
W latach 2006-2008 niemieckie Reiter Engineering przygotowało aż 49 egzemplarzy Lamborghini Gallardo GT3, które w pierwszej kolejności miało się ścigać, a w drugiej trafiło również na cywilne drogi. Z 50 Gallardo na warsztacie firma przechodzi o klasę wyżej.