W latach 2006-2008 niemieckie Reiter Engineering przygotowało aż 49 egzemplarzy Lamborghini Gallardo GT3, które w pierwszej kolejności miało się ścigać, a w drugiej trafiło również na cywilne drogi. Z 50 Gallardo na warsztacie firma przechodzi o klasę wyżej.
Studio Bertone znane z tak spektakularnych projektów, jak Lamborghini Miura, Countach i Diablo czy Lancia Stratos, pracuje nad kolejnym pojazdem, który sprawiłby, że świat wstrzymałby na chwilę oddech. Samochód ma zostać pokazany już za niespełna trzy tygodnie.
Zjednoczone Emiraty Arabskie to prawdziwa żyła złota dla tunerów. Dodatkowo potrzeby tamtejszego rynku i panujące gusta pozwalają na bezkarne manewry, które w Europie uznano by za przejaw nie do końca poprawnie działających szarych komórek. W takich oto okolicznościach przyrody powstał Hamann Imperator.
McLaren, który od kilku już lat pracuje nad pojazdem klasy Ferrari F430 i Lamborghini Gallardo potwierdza oficjalnie, iż plan powrotu koncernu na rynek jest znacznie większy. Jego wielkim finałem będzie pełnoprawny następca modelu F1!
Od premiery 340-konnego Audi TT RS nie minął jeszcze miesiąc, a już teraz niektórzy odbierają mu potencjalnych klientów. Zjawisko występuje póki co na małą skalę, a do winowajców dołączyło niedawno Motoren Technik Mayer.
W styczniu poznaliśmy oficjalnie nową klasę E Mercedesa. Zgodnie z wszelkimi prawidłami auto rozsiadło się w rzędzie od E 200 do E 500, a dla chcących zmienić nieco jego wygląd znalazł się pakiet nadwoziowy od AMG. Teraz debiutuje najmocniejszy wariant, klasyczne E 63 AMG.
Amerykańskie natarcie na będący ciągle w powijakach segment pełnowymiarowych samochodów o napędzie wyłącznie elektrycznym nie ustaje na sile. Do ekipy uderzeniowej zamierza w najbliższym czasie dołączyć Sigma Motorworks.
Pierwszy w tym sezonie wyścig Formuły 1 wywrócił dotychczasowy porządek do góry nogami. Nowe przepisy i nowe samochody sprawiły, że zmaganiom w Melbourne towarzyszyły liczne niespodzianki z wynikiem końcowym łącznie.
Wirtualne koncepty tworzone pod markami wielkich koncernów przez studentów i niezależnych designerów to chleb powszedni. A co jeśli ktoś wpadłby na pomysł stworzenia pojazdu dla kogoś zupełnie innego, na przykład pod szyldem... imperium mody stworzonego przez Coco Chanel?
Novitec Rosso uzupełniło swoją ofertę o najnowszą pozycję z Maranello. I nie chodzi bynajmniej o Californię, Niemiecki tuner wziął na warsztat limitowaną do 499 egzemplarzy, otwartą Scuderia Spider 16M i potraktował ją niemal identycznie jak zamkniętą 430 Scuderię.