Francuskie PGO trudniące się od przeszło ćwierć wieku małoseryjną produkcją pojazdów czerpiących stylistycznie całymi garściami z Porsche 356 dołączyło do swojej aktualnej oferty już trzeci model. Obok dwóch roadsterów znalazło się właśnie kombi coupe Hemera.
Jeszcze nie cały świat może się nim cieszyć (do oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży w Europie jeszcze daleko), a już teraz Japończycy zamierzają go odświeżyć: w sezonie 2009 najprawdopodobniej zobaczymy Nissana GT-R Series II. Będzie nieco mocniejszy, pomieści więcej paliwa i będzie się cenił jeszcze bardziej niż poprzednik.
Auta Ferrari od zawsze były połączone ze sportami samochodowymi, a takie szczytowe osiągnięcia techniki jak F50 czy Enzo czerpały pełnymi garściami z Formuły 1. O ile jednak w rzeczywistości trzeba trzymać się od źródeł na odpowiednim dystansie, o tyle w świecie wirtualnym nie obowiązują żadne granice.
W końcówce lat '60 minionego stulecia na rynku za wielką wodą rządziły muscle cars, wśród których można było znaleźć napędzane kilkoma wariantami silnika V8 coupe AMX produkcji American Motors Corporation. Hit koncernu dał początek serii konceptów pokazanych w kolejnej dekadzie po czym firma przestała istnieć. Ale wcale nie została zapomniana.
Amerykańskie Dinan Engineering od kilku lat poczyna sobie coraz śmielej. Firma po dwóch latach badań i intensywnych prac nad V10 oddychającym pod maską modeli M5 i M6 ze stajni BMW jest gotowa na udostępnienie swego dzieła szerokiej publiczności. Pierwsze na ulice wyjedzie coupe M6.
Latem tego roku na wystawie w Londynie pokazano aż trzy nowe warianty Subaru Imprezy skupiające się na zwiększonej mocy silnika. Najmocniejszy z nich, 380-konne STI 380S, został wystawiony z plakietką "koncept". Zadnia przygarnięcia wszystkich zawiedzionym tym faktem podjął się właśnie Litchfield.
Już w przyszłorocznym sezonie europejskiej serii GT4 brytyjski Lotus pokaże się z nowym modelem. W serialu, na którym pieczę obejmuje SRO Motorsports Group wspomagane przez FIA będziemy mogli zobaczyć gruntowanie odświeżony, odkryty model 2-Eleven.
Targi SEMA to już tylko echa minionego tygodnia, ale nie znaczy to wcale, że tunerzy za wielką wodą mają wolne. W zasięgu ich zainteresowania w dalszym ciągu pozostają najnowsze wcielenia klasyków muscle z Challengerem na czele. Najnowszy pakiet dlań przygotowała firma ProCharger.
Edo Competition po prawie czterech miesiącach przerwy (nie licząc ściśle tajnych prac nad ucywilizowaniem Ferrari FXX) powraca go gry. Najnowsza propozycja niemieckiego tunera to pakiet modyfikacji dla Porsche Cayenne GTS.
Aston Martin jest już gotowy do przyszłorocznych wyścigów długodystansowych serii GT na najniższym stopniu, w klasie GT4. Startujący w niej z powodzeniem V8 Vantage N24 przejdzie na zasłużoną emeryturę, a jego miejsce zajmie nowy V8 Vantage GT4.