Domorosłych mechaników marzących o zbudowaniu własnego superauta nie brakuje, ale tylko niewielka garstka z nich jest w stanie zrobić ze swoimi marzeniami coś więcej. Do takowych osób z pewnością zalicza się niejaki Neal Bailey, który ani myśli zaprzestać prac w dobie kryzysu. Co więcej - obecna sytuacja wydaje się tylko napędzać jego działania.
Wszyscy zatroskani losem Jaguara po przejęciu go przez indyjski koncern Ratana Taty mogą odetchnąć z ulgą. Firma nie zejdzie poniżej prezentowanego dziś poziomu, wkroczy za to wyżej - w ofercie mają pojawić się konkurenci Porsche 911 i Boxstera. Na pierwszy ogień pójdzie jednak coupe mające rywalizować z Audi A5 i BMW serii 3.
Wiemy już jak wygląda z zewnątrz i wiemy, co konkretnie będzie nosił pod maską. Wiadomo też jak wielkie nadzieje pokładają w nim jego twórcy. Ale czy sprosta wszelkim oczekiwaniom? Oto Panamera, pierwszy w historii Porsche, produkowany seryjnie 4-drzwiowy, 4-osobowy grand tourer.
Nazwa firmy bywa często równie ważna, co jej produkty, a czasem może nawet i ważniejsza. Zasady tej nie wyznają jednak wszyscy, a na wyróżnienie zasługuje niemiecki tuner Zwickenpflug. Na szczęście przy okazji ich interpretacji BMW M3 można się pokusić o chęć zapamiętania nazwy.
W dzisiejszych czasach wyznacznikiem klasy samochodu sportowego w dużej mierze jest czas, jaki uda mu się wykręcić na Nordschleife, a na szczycie całej stawki toczy się prawdziwa wojna. Chętnych na dołączenie do zmagań nie brakuje. W kolejce czeka już Manthey Motors.
Już w nocy z niedzieli na poniedziałek mają zostać ujawnione najważniejsze szczegóły (łącznie ze zdjęciami) na temat najnowszego modelu Porsche: zapowiadanego od kilku lat 4-osobowego, 4-drzwiowego gran turismo Panamera. Część z nich już dzisiaj wyciekła do internetu.
Chińskie praktyki samowolnego klonowania samochodów wielkich koncernów z Europy, Japonii czy USA nabierają nieco oficjalnego charakteru. Najnowszy efekt tego typu działań to próba interpretacji koncepcyjnej Hondy OSM w wykonaniu Guangzhou Auto.
Niemieckie Lumma Design w związku ze zbliżającymi się targami w Essen skupiło się na pojazdach typu SUV. Tuner przeskoczył od razu do najwyższej ligi i na warsztat wziął Porsche Cayenne oraz BMW X6. Ten drugi model przeobrażono w niejakie CLR X 650.
Kalifornijskie studio Hondy przygotowało na trwający do końca tego miesiąca salon samochodowy w Los Angeles prawdziwą niespodziankę: koncepcyjne coupe FC Sport. Pojazd zwiastuje sportowe auta przyszłości, które miałyby być napędzane płynnym wodorem.
Zbliżające się wielkimi krokami targi w Essen będą okazją do pokazania dwóch zmodyfikowanych Volkswagenów Scirocco. Jeden z nich będzie związany z hasłem bezpiecznego tuningu, a drugi z wirtualnym światem gier komputerowych.