Wydaje się, że kryzys gospodarczy przekreślił na dłuższy czas wskrzeszenie przez Renault marki Alpine, a w 2010 roku zamiast rasowego coupe mają pojawić się hot hatche noszące inne zasłużone oznaczenie - Gordini. Marzyć o powrocie Alpine jednak nie zabroniono...
Rekordów prędkości w klasie samochodów nie brakuje. Dzielimy je w zależności od rodzajów silników, rodzajów układów przeniesienia napędu, dystansu, dostępności pojazdu dla zwykłej publiczności czy wielkości. Rekord, który pobito 26 marca... nie pasuje do żadnej z tych kategorii.
W latach 2006-2008 niemieckie Reiter Engineering przygotowało aż 49 egzemplarzy Lamborghini Gallardo GT3, które w pierwszej kolejności miało się ścigać, a w drugiej trafiło również na cywilne drogi. Z 50 Gallardo na warsztacie firma przechodzi o klasę wyżej.
Studio Bertone znane z tak spektakularnych projektów, jak Lamborghini Miura, Countach i Diablo czy Lancia Stratos, pracuje nad kolejnym pojazdem, który sprawiłby, że świat wstrzymałby na chwilę oddech. Samochód ma zostać pokazany już za niespełna trzy tygodnie.
Zjednoczone Emiraty Arabskie to prawdziwa żyła złota dla tunerów. Dodatkowo potrzeby tamtejszego rynku i panujące gusta pozwalają na bezkarne manewry, które w Europie uznano by za przejaw nie do końca poprawnie działających szarych komórek. W takich oto okolicznościach przyrody powstał Hamann Imperator.
McLaren, który od kilku już lat pracuje nad pojazdem klasy Ferrari F430 i Lamborghini Gallardo potwierdza oficjalnie, iż plan powrotu koncernu na rynek jest znacznie większy. Jego wielkim finałem będzie pełnoprawny następca modelu F1!
Od premiery 340-konnego Audi TT RS nie minął jeszcze miesiąc, a już teraz niektórzy odbierają mu potencjalnych klientów. Zjawisko występuje póki co na małą skalę, a do winowajców dołączyło niedawno Motoren Technik Mayer.
W styczniu poznaliśmy oficjalnie nową klasę E Mercedesa. Zgodnie z wszelkimi prawidłami auto rozsiadło się w rzędzie od E 200 do E 500, a dla chcących zmienić nieco jego wygląd znalazł się pakiet nadwoziowy od AMG. Teraz debiutuje najmocniejszy wariant, klasyczne E 63 AMG.
Amerykańskie natarcie na będący ciągle w powijakach segment pełnowymiarowych samochodów o napędzie wyłącznie elektrycznym nie ustaje na sile. Do ekipy uderzeniowej zamierza w najbliższym czasie dołączyć Sigma Motorworks.
Pierwszy w tym sezonie wyścig Formuły 1 wywrócił dotychczasowy porządek do góry nogami. Nowe przepisy i nowe samochody sprawiły, że zmaganiom w Melbourne towarzyszyły liczne niespodzianki z wynikiem końcowym łącznie.