Coroczny zlot miłośników samochodów Volkswagena spod znaku GTI w malowniczo położonym Worthersee organizowany od przeszło ćwierć wieku stał się zgodnie z nowym zwyczajem miejscem prezentacji kilku niecodziennych kreacji. Najciekawszą był przeszło 300-konny Golf GTI Street.
Po spożytkowaniu pierwszych sił i pomysłów na nową limuzynę klasy E ze stajni Mercedesa tunerzy mogą już śmiało zabierać się za coupe. Modyfikacje niemal wszystkich wariacji silnikowych oprócz AMG przygotował właśnie zakład Brabusa.
Droga, którą od kilku już lat podąża Lexus LF-A jest kręta i wyboista, ale mimo kilku ślepych uliczek, sukcesywne zbliża coupe do celu - produkcji seryjnej. Do niej jeszcze jednak sporo brakuje, a najbliższym przystankiem jest, tak, jak rok temu, 24-godziny wyścig na Nuerburgringu.
Tunerom, który w ciągu ostatnich miesięcy postanowili zaingerować na najniższym szczeblu w 200-konne Scirocco przybyła nowa konkurencja... sam Volkswagen! Koncert z Wolfsburg ujawnił właśnie oczekiwane od wieków Scirocco R.
Niczym nie poskromione zapędy niemieckiego Geiger Cars w połączeniu z drzemiącymi możliwościami Corvette zaprowadziły firmę na kolejny poziom szaleństwa. Najnowsze Z06 Biturbo przyćmiewa wszystko, bo do tej pory udało się tunerowi stworzyć.
Zwykłe zwiększanie mocy, poprawianie pracy zawieszenia i układu hamulcowego oraz aerodynamiki nadwozia to od jakiegoś już czasu dla tunerów zdecydowanie za mało. Firmy dają teraz upust swoim artystycznym zapędom, a najnowszym tego przykładem jest propozycja Unique Sportcars.
Klasyczne Ferrari 250 Testa Rossa z 1957 roku stało się w miniony weekend gwiazdą trzeciej już edycji Ferrari Leggenda e Passione w Maranello. Zarezerwowane dla najbogatszych tego świata przedsięwzięcie domu aukcyjnego RM Auctions przyniosło kolejny, rekordowy wynik!
Prawie trzy lata temu w 24-godzinnym maratonie Le Mans zapanował nowy ład. Wyścig po raz pierwszy w historii wygrał samochód napędzany silnikiem Diesla, Audi R10 TDI. Dominacja Niemców trwa do dzisiaj, a wizjonerzy upatrują już w przyszłości Le Mans... samochody elektryczne!
Alfa Romeo już od ponad 20 lat nie startuje w sportach motorowych na światową skalę, ale duch współzawodnictwa żyje w modelach marki do dnia dzisiejszego. Do wielkiej tradycji koncernu co jakiś czas śmiało nawiązują młodzi styliści, jeden z nich to Seongjun Ko.
W miniony wtorek zakończył się konkurs stylistyczny Detroit Motors Competition organizowany przez Local Motors. Zmagania niezależnych stylistów miały na celu wyłonienie wizji auta, które miałoby przywrócić stolicę amerykańskiej motoryzacji do świetności.