Aktualności
19.05.2010

DMC Murcielago Quattro Veloce Karbonowa skarbonka

Deutsche Manufaktur, przemianowane w ostatnim czasie na skrócone DMC, powraca po ponad dwóch miesiącach milczenia do czynnego udziału w miejscami niewdzięcznym światku tuningu superaut. Najnowsze dzieło firmy to propozycja z najwyższej półki - Lamborghini Murcielago LP640.

DMC, które znamy z takich kreacji, jak Reventino czy Numero Uno, postawiło sobie tym razem za cel upodobnienie LP640 do LP670-4 SV i pójście parę kroków dalej, o czym można się przekonać kładąc pierwszy raz wzrok na wlotach i wylotach powietrza.

DMC Murcielago Quattro Veloce

Karbonowe panele nadwozia, łącznie ze skrzydłem, dyfuzorem i klapą silnika, wzorowane na LP670-4 SV wspomagane są w projekcie Quattro Veloce przez klatkę silnika, nowe, kubełkowe fotele z karbonu, nową tapicerkę oraz felgi, uwaga, po raz pierwszy na świecie z elementami z białych włókien węglowych. Na deser chiptuning.

DMC Murcielago Quattro Veloce

Parametry 6,5-litrowego V12 podmieniono do 670 KM oraz 660 Nm, czyli dokładnie tyle samo co w oryginalnym LP670. Murcielago po takim wzmocnieniu rozpędza się do 60 mph (96,6 km/h) w zaledwie 3,2 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 343 km/h.

DMC Murcielago Quattro Veloce

Produkcja zestawu Quattro Veloce limitowana jest do 40 sztuk, a zamówienia można już składać. Pierwszy, gotowy egzemplarz wyceniono na 469 tysięcy euro (ponad 1,9 miliona złotych), a sama modyfikacja w zależności od wyboru całego pakietu albo tylko jego części oraz sposobu montażu może z powodzeniem wynieść do 100 tysięcy euro.

Skomentuj na forumUdostępnij