Koncern Shell już po raz 25 zorganizował europejskie zmagania Eco Marathon dające akademickiemu środowisku możliwość wykazania się pomysłami mającymi zredukować zużycie energii we współczesnej motoryzacji. Startujące załogi pobiły kilka rekordów oszczędności!
Współczesne wcielenie Dodge'a Challengera to jeden z ostatnich samochodów, o którym ktokolwiek ośmieliłby myśleć się w kategoriach auta o napędzie elektrycznym. Jak się okazuje znaleźli się śmiałkowie, którzy wcielili ten pomysł w życie.
Niemieccy inżynierowie z powracającego do żywych zakładu Veritas uporali się z wszelkimi nieukończonymi elementami zjawiskowego roadstera RS III i są gotowi do prezentacji światu finalnego produktu. Pojazd zadebiutuje na londyńskim Salon Privé.
Jeśli komuś nie znudziły się jeszcze modyfikacje wszelkiego typu każdej możliwej wersji Porsche 911 być może zainteresuje się kolejną propozycją. W temacie wypowiedział się właśnie zakład Wimmer Rennsporttechnik Solingen przeskakując od razu na ostatni szczebel gamy modelowej.
Wszystko wskazuje na to, że północna pętla Nuerburgringu zamieniła się na stałe w naturalne siedlisko Nissana GT-R. W połowie kwietnia Japończycy poprawili tam swój imponujący wynik zamknięcia jednego kółka, a tuż potem... poprawili go po raz drugi!
Już za niespełna dwa tygodnie pod młotek pójdzie jeden z unikatowych egzemplarzy Porsche 906 znanego również jako Carrera 6. Klasyczne coupe brało udział w wyścigach prototypów w połowie lat '60 nie ustępując zbytnio odnoszącym sukcesy modelom Ferrari i Forda.
Wszystko wskazuje na to, że już jesienią tego roku przy okazji wystawy we Frankfurcie nad Menem zobaczymy następcę Ferrari serii F430. Specjalny, ostatni egzemplarz obecnego coupe zostanie sprzedany na aukcji, z której pieniądze powędrują na pomoc ofiarom kwietniowego trzęsienia ziemi regionie Abruzzo.
Motoryzacyjna mapa świata każdego tygodnia rozszerza się w niesamowitym tempie, a jednym z ostatnich "okryć" jest rumuński tuner Maff. Firma ma już na koncie modele BMW, Mercedesa, Lamborghini, Land Rovera i Cadillaca, a usłyszeliśmy o niej dzięki najnowszej propozycji, Porsche Cayenne.
Pierwszy w tym roku wyścig Formuły 1 w Europie, niedzielne Grand Prix Hiszpanii na torze Catalunya, nie przyniósł drastycznych zmian w nowym podziale sił. Brawn GP jeszcze bardziej powiększyło swoją dominację, a zeszłoroczna czołówka z nielicznymi wyjątkami okupowała koniec stawki.
Co może powstać z połączenia hybrydowej technologii z Chevroleta Volta, fascynacji filmami science-fiction, kolekcji domu mody Channel oraz marki Saab? Na to pytanie odpowiada Mayeul Walser.