Niemiecki Irmscher znany przede wszystkim z tuningu modeli Opla postanowił mocniej podrażnić się z producentami takich pojazdów jak Caterham Seven czy Ariel Atom - firma wypuszcza właśnie na rynek odnowionego roadstera inspirowanego klasycznym Lotusem 7.
"Kaszlaki" zasilający wszystko poza ciężarówkami czy autobusami mają od zawsze problemy ze zdobyciem należytego szacunku, a dla tunerów jeszcze do niedawna ich temat w zasadzie nie istniał. Wszystko się jednak zmienia, a jednym z ostatnich przykładów zmian jest wysokoprężne BMW X6 od Hartge.
Włoskie Racing Dynamics S.p.A. specjalizujące się w pojazdach BMW przygotowało zestaw modyfikacji dla posiadaczy modelu 335i. Dzięki staraniom tunera właściciele auta mogą z marszu nadrobić zaległości za znajomymi wożącymi się M3.
Jakiś czas temu Nissan mimochodem dał do zrozumienia, że z modelem GT-R nie wróci szybko na Nordschleife. Wszystko wskazuje jednak na to, że chęci te uległy pokusie i poprzedni, rekordowy czas przejazdu jest już nieaktualny!
Najjaśniejsza obecnie gwiazda w ofercie modelowej Opla weszła w fazę emisji największej dawki mocy, która lada chwila dosięgnie zwykłych śmiertelników. Wszystko dzięki wysiłkom specjalistów Opel Performance Center skupionych nad modelem Insignia.
Od premiery gotowej do produkcji limuzyny Rapide ze stajni Aston Martina dzieli nas już tylko pięć miesięcy. Miesięcy stałego podgrzewania atmosfery oczekiwania przez producenta, który ujawnia właśnie parametry silnika.
Brytyjskie AC Cars, jeden z najstarszych producentów samochodów na świecie jest u progu wydania na świat kolejnej generacji legendarnej Cobry. Pojazd będący w prostej linii potomkiem klasyka z lat sześćdziesiątych zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu.
GranTurismo to dość oczywisty wybór na bazę dla pojazdu wyścigowego. Taką właśnie drogę wybrała fabryczna ekipa przy budowie auta klasy GT4. Nie jest to jednak jedyna torowa nowość z trójzębem na przedzie - w Szwajcarii przygotowano wyścigowe... Quattroporte!
Jaką moc ponad fabryczne 520 KM można wycisnąć z silnika Lamborghini Gallardo? Nie trudno sobie wyobrazić 600, a nawet 700 KM, ale to, czego dokonuje amerykańskie Underground Racing wymyka się ponad wszelkie postrzeganie.
Kilka miesięcy temu niemiecka Alpina ujawniła wyścigowy model klasy GT3 bazujący na BMW M6. Teraz śladami tunera podąża macierzysty koncern - Bawarczycy prezentują pojazd klasy GT4 bazujący na modelu M3.