Jeśli spodobały się wam przedsięwzięcia niemieckiego 9ff, w ramach których z Porsche 911 wyciskano po 1000 KM i więcej poniższy projekt również przypadnie wam do gustu. Oto 911 zmodyfikowane przez amerykańskie Switzer Performance Innovations z Ohio.
W Lotusie mimo drobnych poślizgów nie próżnują. W przygotowaniu jest już mocniejsza wersja pachnącej jeszcze nowością Evory oraz zupełnie nowy Esprit, który pierwotnie miał zadebiutować jeszcze w tym roku. Tak jednak nie będzie, a oba auta powinny pokazać się na rynku za jakieś dwa lata.
Już wkrótce wystartuje produkcja nowego, brytyjskiego coupe, niejakiego Zolfe Orange. Projekt, który narodził się jeszcze w 2006 roku miał wejść do produkcji już dwa lata temu, ale liczne problemy sprawiły, że plan ten nie wypalił. Teraz takiej opcji nie ma - gruntownie zmodernizowane auto jest gotowe do startu.
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich zmartwionych faktem, iż pokazane w ubiegłym roku na targach SEMA Camaro z silnikiem LS7 było tylko konceptem - dzięki staraniom Hennessey Performance na ulice wyjedzie Camaro z silnikiem prosto od Corvette i to od razu LS9 z najmocniejszego w historii ZR1!
Nissan zgodnie z przewidywaniami rozszerza ofertę modelową o wyczynową wersję swojego przebojowego coupe GT-R. Nowy wariant, noszący tradycyjne oznaczenie SpecV, jest w porównaniu do standardowego modelu nieco lżejszy, nieco szybszy i charakteryzuje się większą zawartością związków węgla.
Okres wzmożonego zainteresowania tunerów aktualną generacją Audi RS6 Avant już dawno za nami, a na podobną gorączkę na punkcie limuzyny trudno raczej liczyć. Nie oznacza to jednak, że w temacie jest równie zimno jak za oknem.
Powraca temat poszerzenia gamy modelowej włoskiego Abartha. Firma miałaby wytwarzać już nie tylko przypakowane modele Fiata, ale również coś swojego - niewielkie coupe o nazwie... Coupe. Według najbardziej optymistycznego planu pojazd miałby ujrzeć światło dzienne już w pierwszej połowie 2010 roku.
Miłośnicy kameralnych wypraw na tory wyścigowe będą mieli od tego roku możliwość przeżycia swoistej podróży w czasie. Do nabycia tych nowych wrażeń przyczyni się inspirowana okołowojennymi samochodami wyścigowymi konstrukcja holenderskiej firmy Huet Brothers.
Mechanicy rosyjskiego Cardi dali upust swojej tęsknocie za klasycznymi automobilami rodzimej produkcji - wzięli pod młotek Porsche Cayenne Turbo poprzedniej edycji i... przerobili je na modłę komunistycznej Wołgi GAZ-21 z 1960 roku!
Na marcowej wystawie w Genewie, podobnie jak w zeszłym roku, nie powinno zabraknąć aut skupiających się na alternatywnych źródłach zasilania, w tym pojazdów elektrycznych. Jednym z najciekawszych reprezentantów tej grupy będzie z pewnością roadster firmy Protoscar.