Gemballa MIG-U1 - Indywidualizm do kwadratu
Cztery tygodnie temu poznaliśmy Ferrari Enzo ekstremalnie zmodyfikowane na życzenie pewnej rodziny z Dubaju przez Gemballę. Szczegóły na temat projektu pozostawały skąpe, ale dziś wiemy już wszystko, łącznie z tym, iż... może nie skończyć się jednym egzemplarzu.
Maszyna, która według początkowych informacji powstała na indywidualne zamówienie rodziny Galadari z Dubaju jest pierwszym, ale nie ostatnim egzemplarzem Enzo przemianowanym na MIG-U1. Tuner deklaruje gotowość wypuszczenia łącznie aż 25 sztuk (Enzo powstało tylko w 400 egzemplarzach).
MIG-U1 upodobniony do FXX zderzonego z myśliwcem został poszerzony w stosunku do oryginału o 100 mm, a optymalizacja ECU i wymiana elementów układu wydechowego pozwoliły na zwiększenie mocy z 660 do okrągłych 700 KM. Dzięki zmianom aerodynamiki nadwozia nacisk na przednią oś może zostać zwiększony o 35 kilogramów, a na tylną o 80.
Gruntowne modyfikacje przeszła również kabina pojazdu, w której poza nowymi wykończeniami znajdziemy nowe fotele, konsolę centralną, kierownicę oraz sprzęt multimedialny. Cena? Lepiej nie pytać...
Źródło/zdjęcia: Gemballa Gemballa MIG-U1 na forumGemballa MIG-U1 - prezentacja modeluFerrari Enzo - prezentacja modeluSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum