Historia Carrozzeria Touring rozpoczęła się w 1926 roku, wtedy to firmę powołał do życia niejaki Felice Bianchi Anderloni pracujący wcześniej jako kierowca testowy Isotta-Fraschini oraz działacz we włoskich przedsięwzięciach Peugeota. Zakład osiedlił w okolicach Mediolanu. W okresie międzywojennym opracowano autorską technologię Superleggera, która polegała (w skrócie) na osadzaniu cienkich, aluminiowych paneli na specjalnie skonstruowanej ramie nośnej powstałej z rur o niewielkiej średnicy. Po II Wojnie Światowej patent został sprzedany innym firmom, a do lat pięćdziesiątych włącznie Carrozzeria Touring zaangażowana była w budowę takich aut jak Alfa Romeo 1900 Super Sprint, Alfa Romeo 2600, Aston Martin DB4, Lancia Flaminia GT, Lamborghini 350, Lamborghini 400 GT oraz Maserati 3500 GT. W ciągu lat sześćdziesiątych pracownicy zakładu rozeszli się do innych, lepiej prosperujących firm a Carrozzeria Touring dokonała pierwszej części swego żywota. W 2006 roku prawa do marki wykupoł koncern Zeta Europe BV. Dwa lata później studio Touring powróciło dwoma modelami Maserati.
Samochody marki Touring