Amerykańskie Elite przygotowuje się do całkowitej zmiany wizerunku Aston Martina Vantage. Ekskluzywna, ściśle limitowana modyfikacja stworzona na wzór Lamborghini Gallardo Superleggera i Ferrari 430 Scuderia z silnymi inspiracjami Le Mans będzie do nabycia poprzez sieć Exotica Motorsports.
Przepis na tuning Porsche 911 niemal we wszystkich przypadkach jest identyczny: jeśli jeszcze nie ma sprężarki dołożyć jedną, albo dwie, a jeśli ma już turbo - wzmocnić, wymienić na sprawniejsze, albo zainstalować podwójne. W Switzer Performance preferują to ostatnie rozwiązanie - oto najnowsze P800 Twin Turbo.
Vanderbrink Design, wschodząca od prawie trzech lat gwiazda holenderskiego przemysłu budowy indywidualnych nadwozi samochodowych, prezentuje kolejny pomysł na ekskluzywne super coupe. Po hołdzie złożonym klasycznemu Ferrari 250 GTO z 1962 roku studio przymierza się do czegoś znacznie bardziej współczesnego.
Tuning Porsche 911 to złoty interes, ale na modyfikacji Carrety GT, której produkcję zakończono w maju 2006 roku też można jeszcze nieźle wyżyć. Niemiecka Gemballa udowadnia to na żywym przykładzie już po raz drugi w tym miesiącu.
Latem ubiegłego roku Amerykanie pokazali jedynego w swoim rodzaju, inspirowanego lotnictwem Mustanga AV8R. W tym roku historia powtarza się z niezwykłą dokładnością - oto zupełnie nowy Mustang z głową w przestworzach, AV-X10 Dearborn Doll.
Już w dniach 5-6 września na terenie Nowej Soli odbędzie się największe w naszym kraju spotkanie miłośników samochodów marki Jaguar. Impreza zgromadzi przeszło 50 pojazdów, w tym gości z Niemiec i Anglii.
Ford Mustang, jeden z ulubionych samochodów sportowych Ameryki, po dziesiątkach lat udziału w seriach NHRA (wyścigi dragsterów), Grand-Am Cup (wyścigi szosowe) czy Formula D (dryftowanie) dopisze do swojego życiorysu po raz pierwszy serię Nascar. Auto pojawi się w niej już w przyszłym roku.
Pracownicy Edo Competition znaleźli sobie zupełnie nowy obiekt zainteresowania. Tym razem to nie Ferrari, nie Lamborghini, ani Porsche, Maserati czy Bentley. Tuner poświęcił swój cenny czas na coś znacznie popularniejszego - klasę C spod znaku trójramiennej gwiazdy.
BMW kończy w tym roku przygodę z Formułą 1 - taką, dość zaskakującą, informację ogłoszono dziś rano na zwołanej naprędce konferencji prasowej. Decyzję podjęto wczoraj na posiedzeniu rady nadzorczej koncernu, a jej głównym powodem są cięcia budżetowe oraz, mniej oficjalnie, zatrważająco niskie wyniki zespołu w tym roku.
We wrześniu na salonie samochodowym we Frankfurcie zobaczymy oczekiwanego od kilkunastu miesięcy następcę serii 430. Włosi nie będą nas trzymać do tego czasu w niepewności - już dziś rano ujawnili najważniejsze szczegóły na temat swojego zupełnie nowego centralnego V8, modelu 458 Italia.