Bugatti kończy obchody 100-lecia istnienia. Koncern ostatnie pokłony swojej historii i swoim klientom składa na Bliskim Wschodzie: na rozpoczętej właśnie wystawie w centrum Dubaju debiutują aż trzy edycje specjalne modelu Veyron.
Zadeklarowana na papierze prędkość maksymalna 500-konnego, ważącego 2,4 tony Cayenne Turbo to 275 km/h. Ile z tego pojazdu można jednak wycisnąć przy niewielkim udziale tunera? Jak się okazuje - wiele. Nawet rekordowo wiele.
Najlepszym wyznacznikiem końca kryzysu jest aktualnie liczba superaut, która... stale rośnie! I to nie tylko pod szyldem znanych marek, od których oczekuje się najwięcej, ale również firm, o których słyszymy pierwszy raz. Oto kolejna z nich - Kepler Motors.
Budowa samochodów, i to najczęściej sportowych, w przysłowiowej szopie to domena Brytyjczyków, którzy doprowadzając ją do perfekcji nie mają najmniejszych powodów do wstydu. Ale co jeśli za podobny patent weźmie się Włoch? Wówczas nie wszystko może pójść tak, jak powinno...
Miłośnicy BMW planujący zakup najnowszego Z4 zostali postawieni przez producenta przed wyborem, w którym brakuje najmocniejszego ogniwa - Z4 M. Braki te zostaną częściowo nadrobione w przyszłym miesiącu. Pełnokrwista "emka" się nie pojawi, ale zobaczymy SDrive35is oraz pakiet M.
Od czasu wycofania się Hondy ze startów Formuły 1 odłogiem leży projekt następcy NSX, choć ostatnie odniesienia sugerują, iż auto mogłoby narodzić się w przyszłym roku jako jeden z zawodników japońskiej serii GT. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie snucia wizji - oto FXR.
Tydzień temu przyglądaliśmy się pracom dyplomowym studentów Munich University of Applied Sciences, którzy pod okiem przedstawicieli marki Lamborghini wyobrażali sobie przyszłość marki. Dzisiaj ciąg dalszy - projekty stworzone pod skrzydłami innych koncernów.
Drugie Ferrari z ekskluzywnego programu indywidualnych karoserii oficjalnie odsłonięte! Tym razem bez większych tajemnic, niekończących się spekulacji i skromnych nazw kodowych. Oto jedyne w swoim rodzaju P540 Superfast Aperta.
Weekend prędkości na włoskim Nardo oprócz najszybszego, seryjnego Diesla świata przyniósł również nową koronę Brabusowi, który blisko dwa lata temu pożegnał się z tytułem najszybszej limuzyny świata. Teraz ma w zanadrzu... najszybszego crossovera!
AC Schnitzer, który jeszcze kilka lat temu mógł pochwalić się najszybszym, ulicznym BMW świata powraca na szczyt tabeli rekordów prędkości. Nowy rekord ma jednak z goła odmienną osobowość - dotyczy auta z silnikiem wysokoprężnym.