Brytyjskie Westfield Sportscars, znane z niewielkich aut wyścigowych oraz replik pojazdów Lotusa, przygotowuje się do startów w elektrycznej formule EV Cup, która wystartuje w przyszłym roku. Firma wystawi w niej model iRacer.
Cadillac na niespełna tydzień przed publiczną premierą na North American International Auto Show ujawnia najszybszy i najmocniejszy model w swojej ofercie. Oto CTS-V Coupe, rozrywkowy brat 4-drzwiowego CTS-V, który połknął Nordschleife w zaskakującym czasie niecałych 8 minut.
Clemar Bucci, weteran F1 z pierwszych lat jej istnienia i kolega po fachu i pochodzeniu genialnego Fangio, przymierza się do budowy sportowego pojazdu sygnowanego własnym nazwiskiem. Pod wieloma względami ma być on ukłonem w stronę klasycznego 300 SLR.
Jak mógłby wyglądać Countach gdyby Marcello Gandini miałby nakreślić go właśnie dzisiaj i jak byłby napędzany gdyby silniki spalinowe odeszły w zapomnienie? Trudno to sobie wyobrazić, ale prób nie brakuje. Popatrzmy...
Najnowsze BMW serii 5, które odsłonięto 23 listopada ubiegłego roku, znalazło się już w kręgu zainteresowań tunerów. Już teraz włoskie Racing Dynamics zapowiada, co zamierza w ciągu najbliższych miesięcy wycisnąć z modelu.
W amerykańskim Hennesey Performance trwają intensywne prace nad pierwszym egzemplarzem zapowiedzianego przeszło dwa lata temu supercoupe Venom GT. Jeśli tylko tuner spełni wszystkie obietnice będzie to najszybszy aktualnie samochód dopuszczony do ruchu drogowego.
Jeśli tylko ktoś ceni sobie jak największą moc, najlepiej parującą spod Porsche 911, nie ma chyba dla niego lepszego rozwiązania, niż wizyta w zakładzie 9ff. Twórcy najszybszego 911 GT3 świata i 1300-konnego Draxstera wyznaczyli niedawno nowe standardy dla 911 Turbo.
Amerykański Ford ujawnił dzisiaj oficjalnie zupełnie nowe, 5-litrowe V8, które będzie od przyszłego roku pracować pod maską Mustanga. Ale to nie wszystko: obok drogowego coupe przedstawiono wyścigową wersję oznaczoną jako Boss 302R.
Wśród miłośników Lamborghini chyba nie ma nikogo, kto nie oczekiwałby, iż w przyszłym roku firma pokaże w końcu zupełnie nowy model, mający wkrótce wejść do produkcji seryjnej. Najpewniej będzie to następca Murcielago. A co gdyby puścić wodze wyobraźni?
W przyszłym roku po 35 latach od pojawienia się pierwszego Mustanga z V8 o pojemności 302 cali sześciennych pod maską powróci na rynek model oznaczony jako 5-litrowy. Coupe zadebiutuje w styczniu na salonie w Detroit, ale już teraz wiadomo o nim wszystko, co najważniejsze.