Kalifornijskie Stillen trudniące się modyfikacjami aut Forda, Dodge'a, Chevroleta, Audi czy Nissana od pół roku pracowało nad modyfikacją GT-R'a, przygotowującą auto pod kątem wyścigów. Pojazd jest już gotowy i za kilka tygodni wystartuje w kanadyjskim Targa Newfoundland.
Niemieckie Abt Sportsline od kilku już dekad z lubością specjalizuje się w wyszukiwaniu niedostatków w modelach koncernu VW, w tym oczywiście autach Audi. Tuner miał już sporo pracy przy niedowartościowanym R8, a teraz zabiera się za nie mające pozornie większych problemów R8 z V10 na pokładzie.
Z myślą o atakowaniu torów wyścigowych wprost spod progu własnego domu Lotus przygotował odnowionego Exige Cup 260. Homologowane do zwykłego ruchu drogowego auto czerpie pełnymi garściami z wyścigowego Exige GT3 i w stosunku do poprzednika jest oczywiście lżejsze, szybsze i bardziej łakome ciasnych zakrętów.
Wyścigi na ćwierć mili to narodowy, amerykański sport dla amerykańskich maszyn, który zadomowił się już również w Europie. Już w drugim tygodniu września w brytyjskim Santa Pod Raceway pod patronatem FIA odbędą się finały mistrzostw naszego kontynentu. W grupie startujących tu śmiałków znajdzie się jeden rodzynek z Japonii.
Manhart Racing znalazło receptę na brak w ofercie najnowszej generacji BMW Z4 wersji spod znaku M. Tuner, który pracuje z bawarskimi autami od blisko ćwierć wieku, postawił wszystko na jedną kartę i z pewnością nie zawiódł: pod maską niewielkiego Z4 znajdziemy niespodziewanie... V10 z M5 i M6!
Niemieckie Lumma Design przygotowało swój pierwszy pakiet dla najnowszego Mercedes-Benza klasy E (seria W212). Zestaw, jak niemal wszystkie kreacje tunera, kręci się wokół rzucających się w oczy zmian stylistycznych i wyraźnego przybytku mocy.
Zdenek Mrkvica, właściciel powstałego w 1992 roku, czeskiego Innotech International nie zamierza poprzestać na tuningu Corvette. Z pomocą amerykańskich silników firma zamierza produkować, oprócz bezpośredniego konkurenta Caparo T1, najmocniejszego roadstera świata, który ukrywa się pod nazwą Escalero.
Brytyjskie Mini obchodzi dziś swoje 50 urodziny. Ta wiecznie żywa legenda, która od 9 lat w zupełnie nowej formie wytwarzana jest pod skrzydłami BMW, została po raz pierwszy pokazana publicznie dokładnie 26 sierpnia 1959 roku. Okrągłą rocznicę uświetnia koncepcyjny Mini w wersji... coupe!
Ekipa The British Steam Car Challenge po blisko 10 latach intensywnych prac projektowych, badań i testów pojazdu własnej konstrukcji dopięła swego. W dniu wczorajszym Anglicy pobili liczący przeszło 100 lat rekord prędkości maksymalnej samochodu napędzanego parą wodną!
Jeden z najszybszych i najmocniejszych samochodów dopuszczonych do zwykłego ruchu drogowego w całej historii motoryzacji szuka nowego właściciela. To angielski Red Victor 2, który jeszcze trzy dekady temu był zwykłym, szarym Oplem Rekordem, a dziś... ma prawie 2500 KM! I jest czerwony.