Citroen sypie w ostatnim czasie konceptami niczym z rękawa. Francuzi nie czekając na opadnięcie emocji po genewskim, wyścigowym coupe Survolt prezentują kolejne! Tym razem mamy do czynienia z rasowym grand tourerem.
Rozpoczęta właśnie wystawa w Genewie to kolejna okazja do pokazania nowego połączenia niemieckiej technologii z hiszpańskim temperamentem w koncepcyjnej formie. Tym razem mamy do czynienia z miejskim maluchem z napędem elektrycznym i sportowymi ambicjami.
Abt Sportsline z okazji salonu samochodowego w Genewie sypnęło premierami. Tuner przygotował pakiet kompletnych modyfikacji zarówno dla coupe i spidera R8 z silnikiem V10 jak i najnowszego Audi A8. Z trójki tej wysoko ponad standard wybija się R8 GT R.
Citroen podąża ścieżką fascynujących wizji i po kosmicznych konceptach GT i Revolte prezentuje kolejny pojazd, który nie jednemu wielbicielowi francuskich aut zawróci ponownie w głowie. Na salonie w Genewie debiutuje Survolt, będący swoistą mieszanką obu powyższych.
Brabus od kilku dziesięcioleci obala mity i buduje legendy... a może odwrotnie. W każdym razie z okazji salonu w Genewie mamy możliwość obcowania z kolejnym produktem tunera, wobec którego nikt nie może zostać obojętny. Oto klasa E z V12 pod maską.
Pininfarina świętuje w tym roku 80-lecie działalności, a Alfa Romeo obchodzi swoją 100 rocznicę istnienia. W duecie obie firmy pojawiły się już w latach '30 za sprawą otwartego 6C 1750 Gran Sport, a dziś kuszą otwartym konceptem, nawiązującym do słynnego spidera Duetto.
Jeśli ktoś myślał, iż na 911 GT3 R Hybrid i Cayenne Hybrid zapędy Porsche w kierunku zieleni chwilowo się zakończą, ten był w błędzie. I to wielkim. Z okazji salonu samochodowego w Genewie Niemcy zaskoczą również futurystycznym konceptem 918 Spyder!
Dokładnie trzy lata po premierze pierwszego Gallardo Superleggera mamy w końcu kolejne. Już jutro na 80 salonie samochodowym w Genewie zostanie odsłonięte zupełnie nowe, super lekkie Gallardo LP570-4 Supperleggera.
Co może powstać z połączenia drogowego Audi R8 i wyścigowego R10 oraz wymieszania tego z genami przeszczepionymi prosto z modeli czystej krwi Lamborghini? Odpowiedź to RS7, oczywiście nie rzeczywiste, ale wirtualne.
Szwedzki Koenigsegg, produkujący jedne z najmocniejszych i najszybszych samochodów świata, pokaże w Genewie nowy model. Nie będzie to jednak ani oczekiwana od dawna superlimuzyna, ani następca CCX. Będzie to już kolejna ewolucja mającej blisko 15 lat serii CC. Ale za to jaka!