Już tylko niespełna trzy tygodnie dzielą nas od pierwszego, publicznego pokazu oczekiwanego od kilku miesięcy wyczynowego 599 GTO. Najszybszy, seryjnie produkowany, drogowy model Ferrari już 27 kwietnia pojawi się na salonie samochodowym w Pekinie.
Po premierach Gallardo LP550-2 Valentino Blaboni oraz LP570-4 Superleggera dało się słyszeć, iż o podobnych wariacjach na temat R8 coraz poważniej myśli Audi. Zanim jednak do czegoś takiego dojdzie powstającą lukę wypełnią tunerzy - R8 z napędem na jedną oś już jeździ!
Rozpoczynająca się już w tą sobotę wystawa Auto Mobil International w Lipsku przeżyje zmasowany atak samochodów z Ingolstadt. Audi pokaże tu modele od jeszcze gorącego A1, aż po koncept E-Tron, który debiutował w Detroit. Daniem głównym będzie światowa premiera zmodernizowanego TT.
AmoritzGT, które blisko trzy lata temu pokazało w Sao Paulo projekt egzotycznego grand tourera LSPS zamierza w tym roku podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej. Najnowszy projekt brazylijskiej ekipy to supercoupe o oznaczeniu DR7.
Nieśmiertelny Mercedes-Benz klasy G nie przestaje skupiać na sobie uwagi tunerów, którzy zrobili z nim już prawie wszystko. Jeden z ostatnich zakładów, który się nim zainteresował to niemieckie Vath Automobiltechnik. Co z tego wyszło nie trudno sobie wyobrazić.
Lista startowa do zbliżającego się z coraz większą prędkością, 24-godzinnego wyścigu na Nordchleife przybiera na wadze. Poza stałymi pozycjami i sezonowymi rodzynkami nie zabraknie na niej miłych niespodzianek. Jedną z nich będzie... Aston Martin Rapide!
Specjaliści niemieckiego Arden Automobilbau przygotowali na ten rok zestawy wzmacniające dla dwóch najmocniejszych modeli w ofercie Jaguara - coupe XKR i limuzyny XFR. Dla mniej wymagających wśród nowości znalazły się również skromniejsze pakiety.
Celebrujący w tym roku 200 rocznicę istnienia Peugeot, zaczynający produkcję maszyn od sprzętów rolniczych i rowerów, będzie miał kilka okazji do uświetnienia tej wyjątkowej rocznicy. Najbliższą będą majowe zmagania podczas 24-godzinnego wyścigu na Nuerburgringu.
Trzecia eliminacja mistrzostw świata F1 w tym roku przechodzi do historii. To 12 w historii Grand Prix Malezji na 5,54-kilometrowym torze Sepang: łącznie 56 okrążeń i ponad 310 kilometrów, to najdłuższy wyścig w sezonie, podczas którego kierowcy mogą stracić nawet 3 kg wagi. Niespodzianek nie zabrakło - pierwsze pojawiły się już podczas sobotnich kwalifikacji.
Aktualna generacja Imprezy WRX STI, o której braku urody wygłoszono setki, jeśli nie tysiące tyrad, przeszła właśnie największą falę zmian. Zmieniono między innymi wygląd przedniej części nadwozia, a do rodziny dołączyła w końcu wersja 4-drzwiowa.