Amerykańskie Underground Racing ma już na koncie kilka egzemplarzy modeli Lamborghini, których moce bez większego trudu przekraczają co najmniej dwukrotnie wartości fabryczne. Ale takiego Gallardo, jakie wypuszczono ostatnio, jeszcze nie było!
Niemieckie Enco Exclusive, skupiające w ostatnich kilkunastu miesiącach niemal całą swoją moc przerobową na Porsche Cayenne, powróciło do Lamborghini. Po odległym przygodach z pierwszymi generacjami Gallardo i Murcielago tuner odnawia znajomość pod pretekstem LP560-4.
Mimo, iż cykl produkcyjny współczesnego Forda GT zakończył się przeszło trzy lata temu, amerykańskie supercoupe cieszy się nadal sporym powodzeniem wśród tunerów, a i właścicieli chcących dopieścić swoje "zabawki" nie brakuje. Na przeciw tym ostatnim po raz kolejny wychodzi niemieckie Geiger Cars.
Jak wyglądałoby Corvette, którym miałby poruszać się sam prezydent Stanów Zjednoczonych? Na to pozbawione zdrowego rozsądku pytanie odpowiada niemieckie Loma Performance. Oto C6.BlackforceOne inspirowane słynnym Boeingiem 747 Ait Force One.
W maju tego roku niemieckie Wimmer Rennsporttechnik Solingen wyraziło swoje zdanie na temat Porsche 911 GT2. Werdykt, który wtedy zapadł zatrzymał się na 680 KM. Teraz tuner poprawia swoją ocenę sytuacji - jego najnowsze dzieło przekracza imponujące 800 KM!
Mało znane, berlińskie XTR Carchip Tuning postanowiło wypełnić lukę modelową, którą przy odpowiednio długim dochodzeniu można dostrzec między niezliczoną ilością wariacji Porsche 911, a najmniejszym w ofercie Caymanem. Oto Cayman X-Wide.
Już w ten weekend startują kolejne targi Essen Motor Show. Jedną z gwiazd wystawy skupiającej się na tuningu i akcesoriach samochodowych będzie bez najmniejszych wątpliwości Porsche Panamera, które możemy już podziwiać w wersji od SpeedArta.
Po blisko 22 miesiącach od pierwszego, publicznego pokazu konceptu rodzina Cadillaca CTS powiększa się oficjalnie o pękate coupe. Pojazd w wersji gotowej do produkcji seryjnej zadebiutuje w przyszłym tygodniu na salonie samochodowym w Los Angeles.
Era super SUV'ów, przy których nawet Cayenne Turbo to pikuś, jest już tuż za rogiem. W temacie, do którego od kilku lat przymierza się Spyker, i który liznęła dość niezdarnie wskrzeszona niedawno Lagonda, wypowiada się właśnie włoskie Fornasari.
Samochodowe wyróżnienie X-Prize czekające na twórców pojazdu codziennego użytku potrzebującego nie więcej, jak 2,35 l paliwa na 100km wchodzi w decydującą fazę. Do ścisłego finału przeszły 43 drużyny, a wśród wynalazków mniej lub bardziej przypominających samochody znalazł się między innymi interesujący projekt firmy Global-E.