Blisko osiem miesięcy temu szwajcarskie Protoscar pokazało na wystawie w Genewie koncept elektrycznego roadstera o nazwie Lampo. Firma będzie obecna w Genewie również w przyszłym roku. Już teraz zapowiada kolejne auto - Lampo2.
Lotus przy okazji powrotu marki na tory Formuły 1 przypomina nam o jednym z najbardziej udanych bolidów w swojej historii - Type 72 fabrycznej ekipy Team Lotus. A wszystko pod postacią ściśle limitowanego Exige S.
Po tygodniach gorących plotek i spekulacji mamy w końcu oficjalny komunikat: Michael Schumacher powróci w przyszłym roku na tory Formuły 1! Niemiec będzie startował w barwach zespołu Mercedes GP, powstałego po wykupieniu mistrzowskiego Brawn GP (mistrzostwo konstruktorów i kierowców 2009).
Holenderskie studio Vandenbrink Design, powołane do życia przez Michiela van den Brinka i znane z kilku niezwykle interesujących projektów indywidualnych nadwozi z rekreacją Ferrari 250 GTO na bazie 599 GTB na czele, przygotowało kolejny projekt. Tym razem mowa o modelu wyścigowym.
Od dawna wiedzieliśmy już, iż One-77 to najdroższy i najmocniejszy, seryjnie produkowany model w historii marki Aston Martin. Nie trudno było domyśleć się, iż będzie również najszybszy. Teraz, po serii oficjalnych testów, mamy konkretne liczby!
Po blisko 25 latach od chwili poczęcia wraz z końcem sezonu 2009 w japońskiej serii Super GT zakończyła się historia Hondy NSX, "Japońskiego Ferrari". Następca, nad którym prace prowadzono przez ponad dwa lata nie wyjedzie na ulice, zobaczymy go za to w przyszłym roku na torach.
Jeszcze wczoraj wydawało się, iż niemieckie Edo Competition posiada monopol na tuning Ferrari Enzo. Dziś budzimy się już w nowym świecie - oto z Bliskiego Wschodu nadlatuje Mig-U1 dzieła Gemballi.
W przyszłym roku marka Bugatti wejdzie w 101 rok istnienia. Sezon ten zapowiada się niezwykle interesująco: koncept 16 C Galibier stwarza okazję wypuszczenia superlimuzyny, a z fabryki w Molsheim wyjadą zapewne ostatnie sztuki coupe Veyron. Jak mógłby wyglądać jego następca?
9ff, twórcy najszybszego Porsche 911 świata, 987-konnego modelu GT9, ukończyli prace nad... jeszcze szybszym 911 - GT9R. Maszyna przedstawiona kilka miesięcy temu w formie koncepcyjnej jest już w pełni gotowa do jazdy.
Brytyjskie Climax Cars po przeszło trzech latach od prezentacji konceptu speedstera własnego pomysłu zamierza wprowadzić go do produkcji. Pojazd miałby pojawić się na angielskim rynku już w przyszłym roku i być adresowanym do miłośników rosnących do rangi sportu narodowego dni torowych.