Blisko trzy lata temu kanadyjskie Locus Technologies pokazało światu prototypowe supercoupe Plethore. Od tamtego czasu, po 6 latach prac nad samochodem, firma zmieniła nazwę i markę na HTT Technologies oraz znacząco zmodyfikowała swój projekt, który w finalnej formie zobaczymy już w przyszłym tygodniu we Frankfurcie.
Już tylko kilka dni dzieli nas od oficjalnej premiery kolejnego roadstera marki Wiesmann. Zakład z Dulmen pozbawi tym razem osłony przed chłodem i deszczem coupe MF5, które pojawiło się na rynku w zeszłym roku. Będzie to najmocniejszy, odkryty model w historii niemieckiej firmy.
Niemieckie Abt Sporsline po krótkiej piłce z R8 napędzaną jednostką V10 przygotowało następne auto nie wymagający większego poświęcenia, kolejne z serii Audi TT. Chodzi oczywiście o najmocniejszą odmianę RS, która zadebiutowała pół roku temu.
Lato tego roku trzyma się całkiem nieźle i na brak słońca narzekać nie można, ale z pewnością wielu stęskniło się już za śniegiem. Do tej drugiej grupy należą zapewne spece kanadyjskiego MW Design Technik, którzy przygotowali właśnie mroźnego Aston Martina V8 Vantage.
Jeszcze w tym roku oferta modelowa bijącego rekordy popularności Audi R8 zostanie poszerzona o trzeci model. Na zbliżającej się wielkimi krokami wystawie we Frankfurcie do coupe z silnikami V8 i V10 dołączy R8 pozbawione dachu.
Gorąca atmosfera oczekiwania na premiery salonu samochodowego we Frankfurcie sprawia, iż wbrew planom koncernów topnieje coraz więcej lodów skrywających już coraz mniej tajemnic. Jedna z ostatnich to zapowiadany nieoficjalnie od kilku miesięcy odkryty Reventon.
Mieliśmy go poznać dopiero jutro rano, ale rosnące gwałtownie w oczekiwaniu na premierę ciśnienie wypchnęło go na promienie słoneczne już dzisiaj. Oto najnowszy owoc pracy inżynierów Mercedes-Benza i AMG - SLS, spadkobierca legendarnego 300 SL i umowny następca potężnego SLR. Maszyna skupia w sobie 40 lat doświadczeń koncernu w sportach motorowych.
Prawie 11,5 roku musieliśmy czekać na zupełnie nowy model drogowy brytyjskiego McLarena. To właśnie wtedy, 25 maja 1998 roku, zbudowano ostatni egzemplarz legendarnego F1. Nowy pojazd nie jest jeszcze jego pełnoprawnym następcą, ale z pewnością będzie dostarczał równie mocnych wrażeń. Oto McLaren MP4-12C.
Carlsson rozszerza swoją ofertę o pełen wachlarz tuningu najnowszej klasy E. Po prawie pięciu miesiącach od prezentacji pakietów dla wersji E 250, E 350 i E 500 przyszedł czas na E 63 AMG, najmocniejszą i najszybszą propozycję tej wielkości w ofercie marki Mercedes-Benz.
Spece niemieckiego Kicherer Fahrzeugtechnik zainteresowali się po raz kolejny klasą C z trójramienną gwiazdą na masce. Najnowszy pakiet bazuje na najmocniejszej wersji, C 63 AMG, i adresowany jest do wszystkich twierdzących, iż limuzyna nie ma wystarczająco sportowego zacięcia.