Lotus Elise - Wiek dorosłości

Na otwartym właśnie salonie samochodowym w Paryżu debiutuje aż sześć modeli Lotusa, zwiastujących najbliższą przyszłość marki. W doborowym towarzystwie z m.in. nowymi wcieleniami modeli Esprit, Elite oraz Elan znajdziemy również zapowiedź zupełnie nowej generacji małego Elise. Auto ucieleśnia hasło "dodaj prędkość, odejmij masę".
Audi E-Tron Spyder - Prądem kopnięte

Audi nie przestaje serwować nam elektryzujących projektów, przygotowując na nadchodzące zmiany w swojej ofercie. Na salonie w Paryżu do pokazanych w ostatnich latach dwóch konceptów coupe noszących plakietkę "e-tron", elektrycznego A1 oraz prototypu elektrycznego R8 dołącza E-Tron Spyder. Wbrew oczekiwaniom uporządkowany ruch elektronów odgrywa w nim rolę drugorzędną.
Audi Quattro - W bieli Col de Turini

Trzydzieści lat temu na salonie w Genewie zadebiutowało pierwsze Audi Quattro. Maszyna, która jest dziś już legendą w swoje okrągłe urodziny doczekała się nowego wcielenia. Quattro XXI wieku ma przypominać nam najbardziej znanego przodka - skrócone Sport Quattro z 1984 roku, które w najmocniejszej specyfikacji startowało w rajdowej grupie B.
Jaguar C-X75 - Teatr przyszłości

Wszyscy, których serca po przejęciu Jaguara przez indyjską Tatę Motors wypełniła bojaźń o przyszłość brytyjskiej marki mieli rację. Było czego się obawiać, ale... w jak najlepszym rozumieniu tego wyrażenia. Już w ten weekend na salonie samochodowym w Paryżu zobaczymy wnuka legendarnego XJ220, który w swoim czasie był jednym z najszybszych samochodów świata!
Exagon Furtive eGT - E jak elektryczność

Na wystawie w Paryżu, której wrota otworzą się już w tym tygodniu, pośród marek znanych i sprawdzonych nie zabraknie również takich, których brzmienie będzie nam obce. Wśród nich znajdzie się między innymi Exagon Motors, próbujące skusić potencjalnych inwestorów i klientów projektem elektrycznego grand tourera.
Group Lotus - Na wszystkich frontach

Kalendarz miłośników marki Lotus, której przynależność do malezyjskiego Protona została po licznych zawirowaniach ostatecznie potwierdzona kilka dni temu, będzie w najbliższych latach wypełniony po brzegi. Już wkrótce do Formuły 1, Indy Car, bolidu T125 oraz pucharowej Evory dołączą maszyny klasy GT2, GT3, GT4, GP2, GP3 oraz prototyp Le Mans! Powstanie również fabryczna akademia jazdy.
Lamborghini Sesto Elemento - Szósty element

Przyszłość kolejnych modeli Lamborghini będzie w głównej mierze oparta na jednym pierwiastku - węglu, który w Sant'Agata Bolognese otrzymał mistyczny status "szóstego elementu". Maszyna zapowiadająca nadchodzące zmiany zostanie odsłonięta już pojutrze w Paryżu. Ścisła tajemnica i starannie sączone teasery nie przeszkodziły jednak pojawić się jej w sieci już dziś.
Colani Miura - Przybysz z kosmosu

Luigi Colani to postać nietuzinkowa, której pomysły na przedmioty i maszyny codziennego użytku wykraczają daleko poza powszechnie przyjęte normy, spotykając się w równym stopniu z zachwytem co i całkowitym niezrozumieniem. Wśród dzieł 82-letniego dziś stylisty nie brakuje również niezwykłych aut. Jedno z nich odnalazło się po 40 latach. To Miura po ekstremalnych zmianach.
Mercedes-Benz SLS AMG GT3 - Pechowy debiut

Północna pętla Nuerburgringu, licząca sobie blisko 21 kilometrów długości, stała się w miniony weekend świadkiem debiutu wyścigowego SLS AMG GT3 w warunkach prawdziwej rywalizacji. Mimo, iż końcowy rezultat o tym nie świadczy, maszyna Mercedes-Benza przygotowana przez AMG we współpracy z HWA spełniła niemal wszystkie oczekiwania.
PPI Razor GTR-10 - Transformers

Niemieckie PPI Automotive Design trudniące się wszelkiego typu modyfikacjami modeli marki Audi przygotowało kolejną już edycję przebojowego coupe R8. Model, który od kilku lat możemy podziwiać w transformacjach o nazwie Razor wyrósł właśnie na ściśle limitowane GTR-10, które jest jeszcze szybsze i mocniejsze, niż zwykły Razor GTR.
- Wyróżnione

Lexus LFA

Toyota GR GT3

Toyota GR GT

Renault Avantime

Suzuki C2














