Dokładnie w rok po premierze najszybszego, seryjnego coupe w swojej historii Bentley przygotował najszybszy kabriolet. Continental Supersports Convertible, bo o nim właśnie mowa, pojawi się we własnej osobie za niespełna dwa tygodnie na wystawie w Genewie.
Brytyjski Jaguar nie przestaje sypać nastającymi pozytywnie nowościami. I to wbrew licznym, czarnym scenariuszom uknutym przez proroków apokalipsy po przejęciu firmy przez indyjskie Tata Motors. Oto specjalna edycja coupe XKR, najszybsza w historii całej serii XK.
Rok 2010 będzie z całą pewnością jednym z najbardziej emocjonujących okresów dla miłośników Alfy Romeo. Włoska marka obchodzi w tym roku 100 rocznicę istnienia, której będzie towarzyszyć wysyp prezentów urodzinowych. Jednym z nich będzie fascynujący koncept Stile Bertone - Pandion.
Lotus Elise pozostający na rynku już od 14 lat przechodzi kurację odmładzającą. Brytyjczycy odnawiają wygląd auta, a także poprawiają jego sprawność i niezawodność. Pojazd zadebiutuje na początku marca na salonie samochodowym w Genewie.
Project Kahn dodaje pieprzu do brytyjskiego dania pod tytułem Range Rover Sport, o którego moc dba seryjnie 5-litrowe, doładowane, 510-konne V8. Efekt końcowy przeznaczony jest tylko dla smakoszy o naprawdę mocnym podniebieniu.
RS6 prowadzące od przeszło dwóch i pół lat we wszelkich rankingach stawiających wszelkie nadwyżki mocy ponad wszelkie ślady zdrowego rozsądku oraz konkursach popularności wśród tunerów wzbija się na wyższy poziom. Zaprowadził je tam fabryczny pakiet z plusem w nazwie.
W amerykańskim Hennessey Performance tuningowane są do miana najszybszych i najmocniejszych samochodów świata sportowe pojazdy kilkudziesięciu marek z całego świata. Od czasu do czasu firma ma jednak ochotę na coś z goła innego. VelociRaptor to jeden z wynalazków powstały właśnie w takim okresie.
Wśród zachwytów nad Reventonem pojawiły się również liczne głosy dezaprobaty, które nie mogły odżałować, iż to tylko Murcielago z zupełnie nowym nadwoziem. Tymczasem w wirtualnym świecie podobne praktyki mogą ciągnąć się jeszcze do 2020 roku, i to z błogosławieństwem centrali w Sant'Agata.
Aston Martin DB9 pozostaje na rynku już ósmy rok i niewiele brakuje mu do okrągłych dziesięciu lat, przez które to produkowano jego poprzednika, model DB7. Najwyższy czas wyobrazić sobie jak mógłby wyglądać jego poprzednik.
Przeszło 20 lat temu w ofercie Volkswagena pojawiło się niewielkie coupe Corrado, które zajęło w praktyce i teorii miejsce produkowanego przez blisko 20 lat Scirocco. Od przeszło dwóch lat możemy cieszyć się nowym Scirocco. A co gdyby miałoby wrócić również Corrado?